مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : سازمان تامین اجتماعی هم راستا با سیاست های ترسیم شده دولت به دنبال ارایه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف است و افزایش تعامل با شرکای اجتماعی با هدف هم افزایی و افزایش اعتماد متقابل را یک ضرورت می داند.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ 05 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رسول چراغ سحر در در نشست با روسا و نمایندگان مجامع کارگری استان افزود: سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران و کارفرمایان و بهترین جایی است که می توان شعار عدالت اجتماعی را اجرایی و جامه عمل پوشاند.

وی گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و افزایش رضایت مندی جامعه هدف، بیش از 30 خدمت عمده در سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری ارایه می شود که باعث کاهش مراجعه حضوری بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران به واحدهای اجرایی شده است و در آینده این روند در جهت پاسخ گویی بهتر و کاهش هزینه های جامعه تحت پوشش تداوم خواهد یافت.
مدیرکل تامین اجتماعی استان لازمه تداوم این موفقیت ها و حصول نتایج بهتر به منظور ارایه خدمات به بیمه شدگان را مشارکت و  همکاری مجامع کارگری ، بازنشستگی و کارفرمایی دانست و افزود : قطعا ارایه دیدگاه های شرکای اجتماعی سازمان در جهت ارایه خدمات بهتر ، تسهیل امور و رضایت مندی بیمه شدگان موثر است و سازمان تامین اجتماعی همواره از این موضوع استقبال می کند .

دکتر یونس محمودیان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در این جلسه اعلام کرد: ارایه خدمات در حوزه درمان همواره با چالش هایی روبه روست که از جمله مهم ترین آنها کمبود پزشک متخصص است.
وی افزود: متولی اصلی بهداشت و درمان در استان ها دانشگاته علوم پزشکی است، ضمن اینکه دستمزد پایین باعث بی انگیزگی منخصصان برای حضور در مراکز درمان سازمان تامین اجتماعی می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اضافه کرد: تورم شدید در کنار چالش کرونا در سال های اخیرفشار سنگینی را بر حوزه درمان وارد کرد و باعث افزایش هزینه ها شد، به گونه ای که در برخی بخش ها با کمبود منابع روبه رو شدیم.
در ادامه این جلسه نمایندگان مجامع کارگری دیدگاه ها و  مسایل، مشکلات و انتظارات خود را بیان کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار