در سفر زیلایی اتفاق افتاد
در روستای موشمی مجری برنامه دست به افشاگری زد و گفت پیمانکاری که در این منطقه ۷ کیلومتر جاده را می خواهد آسفالت کند مردم را جمع کرد و گفت این جاده آسفالت نمی شود مگر اینکه قسم بخورید هرجا گفتم رای بدهید تا ظرف ۲۰ روز آن را آسفالت کنم!
کد خبر: ۱۰۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 01 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد در سفر آیت الله ملک حسینی به منطقه محرم زیلایی حقایقی گفته شد که مایه تاسف و عبرت برای مسئولین و خصوصا کاندیداهای مجلس است.

به نقل از «بویر نیوز»، در روستای موشمی مجری برنامه دست به افشاگری زد و گفت پیمانکاری که در این منطقه ۷ کیلومتر جاده را می خواهد آسفالت کند مردم را جمع کرد و گفت این جاده آسفالت نمی شود مگر اینکه قسم بخورید هرجا گفتم رای بدهید تا ظرف ۲۰ روز آن را آسفالت کنم!

پس از سخنان امیری مجری برنامه که در حضور آیت الله ملک حسینی و مسئولان انجام شد، مردم نیز با صدای بلند سخنان وی را تائید کردند که پیمانکار مورد خطاب مجبور به ترک محل شد.

این تمام ماجرا نبود و در روستای بردپهن، پیمانکار مورد حمله واقع شده به نزد مسئولان رفت و با صدای بلند فریاد عدالتخواهی و عدم تبعیض سر داد که این موضوع باعث ناراحتی و واکنش نماینده ولی فقیه شد.

در همین حال نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و یاری پور فرماندار شهرستان بویراحمد با ارائه آمار از تحوه توزیع اعتبارات در شهرستان بویراحمد از توجه ویژه دولت به منطقه زیلایی و سهم بالای این منطقه در اعتبارات سخن گفتند.

گفتنی است؛ هفته گذشته پیمانکار یاد شده در گفت و گو با یکی از رسانه ها به تبعیض در نحوه توزیع اعتبارات ماده ۱۸۰ سخن گفته بود و بشدت از فرماندار انتقاد کرده بود، اما پس از سه روز مدیرکل راه و شهرسازی در سخنانی به پروژه های راهسازی در زیلایی و پیشرفت آنان اشاره کرده بود که گویا سخنان فدایی با مزاج رسانه حامی پیمانکار جنجالی خوش نیامده بود و بشدت فدایی را مورد نقد و اتهام به سیاسی کاری قرار دارد.

در همین حال یک فعال رسانه ای از ارتباط این پیمانکار با برخی رسانه ها خبر داد و افشا کرد که در سفری که هفته قبل تعدادی از خبرنگاران به زیلایی داشته اند، برخی از خبرنگاران قول داده اند خبرها را به سمتی هدایت کنند که حق با پیمانکار است و وی هم حمایت رسانه ای را جبران خواهد کرد که با افشاگری امیری از اهداف انتخاباتی این پیمانکار و تائید اهالی، بنظر می رسد این سناریو با شکست مواجه شد.

قابل ذکر است؛ کاندیدای مورد نظر این پیمانکار از افرادیست که از وی به عناوین ارزشی و ولایت مدار یاد می شود و گویا متاسفانه چنین افرادی با نزدیکی به افراد هم چهره کاندیداها را خراب می کنند و هم زمینه بی اعتمادی مردم به سایر افراد ارزشی فراهم می نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار