فرمانده انتظامی شهرستان محلات از پلمب پاتوق مصرف کنندگان مواد مخدر و دستگیری دو مصرف کننده مواد مخدر صنعتی و کشف مقادیری مواد مخدر در اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 08 May 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "عباس محمد رضایی " افزود: در پی دریافت گزارشات و اخبار مردمی مبنی بر اينكه تعدادي افراد معلوم الحال در يكي از محله ها خانه اي را تبديل به پاتوق خريد و فروش و استعمال مواد مخدر صنعتی كرده اند، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی یادآورشد: در ادامه ماموران با انجام تحقيقات ميداني و بررسی صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی شهرستان محلات از محل بازرسی و دو نفر معتاد متجاهر را در حال استعمال مواد مخدرصنعتی دستگیر کردند.
سرهنگ محمد رضایی اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته، ۱۰۶ گرم مواد مخدر صنعتی و آلات و ادوات مصرف و دستگاه های توزین موادمخدر کشف و پاتوق این افراد نیز بر اساس دستور مقام قضائی پلمب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات با تأکید بر برخود قاطع پلیس با مخلان نظم و امنيت عمومي افزود: متهمان دستگیر شده دراین عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار