کد خبر: ۱۰۴۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳ 01 June 2022

اگر برای وام به بانک مراجعه کنید ، قصد مرخصی گرفتن اززندان داشته باشید و یا حتی قصد خرید اجناس قسطی داشته باشید بی شک برای متولیان این موارد بهترین گزینه برای ضمانت فرهنگیان هستند که البته در این زمینه فرهنگیان به دلیل شخصیت و ارتباطات اجتماعی معمولا به درخواست شما "نه" نمی گویند اما موارد متعددی وجود دارد که این ضمانت ها به سرانجام خوشی منجر نمی شود و برای این ضامنین در دسترس ، مشکلات متعدد حقوقی و قضایی رخ می دهد و برخی از این وضعیت سوء استفاده می کنند و گاهی هم پس از بروز یک مورد حقوقی ، تبعات فراوانی گریبانگیر معلمان می شود ! مانند آنچه که برای یکی از فرهنگیان رخ داده است !

یکی از فرهنگیان در گفتگو با صدای مخاطب تابناک کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : حدود 6 ماه است که به دلیل ضمانت مرخصی یک زندانی ، حساب واریز حقوق و همچنین حساب دریافت یارانه ام مسدود است و در این مدت خسارت های زیادی را متحمل شده ام .

این فرهنگی اینگونه ماجرا را شرح می دهد که ضمانت مرخصی یک زندانی را کردم اما این زندانی بعد از پایان مرخصی  به زندان مراجعه نکرد و این اقدام موجب اقدام حقوقی و انسداد حساب هایم شد اما بعد از مدتی این زندانی بازداشت و دوباره به زندان برگردانده شد ولی حساب های من باز نشد ! پس از بارها مراجعه به دستگاه قضایی و صدور حکم رفع انسداد حساب هایم ، اما با گذشت 6 ماه ، همچنان این حساب ها مسدود است .

وی اشاره می کند که بارها از دستگاه قضایی تا بانک های منطقه و حتی بانک مرکزی در تهران مراجعه کرده ام اما مشخص نیست با وجود صدور حکم قضایی ، رفع انسداد حساب هایم ، چرا این اقدام صورت نمی گیرد ؟!

این فرهنگی به موقعیت اجتماعی خود هم اشاره می کند و می گوید در این وضعیت بازار هم به شدت دچار مشکل شده است و نمی داند باید کجا و چه اقدام دیگری انجام دهد تا این مشکل حل شود؟! و نهایتا می گوید از دستگاه قضایی استمداد طلبیده که به وی کمک کنند. 

بخش هایی از صحبت این فرهنگی در گفتگو با بخش صدای مخاطب تابناک کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار