استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان، معلمان و کادر آموزشی استان گفت: معتقدم باید ورزش پایه استان از آموزش و پرورش شروع شود و در همین راستا باید تمام مدارس استان صاحب سالن ورزشی استاندارد شوند.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸ 21 June 2022

به ‌گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، بهمن امیری مقدم در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه اظهار کرد: لازم است که یک برنامه جامع و مدون برای توسعه ورزش و شور و نشاط در مدارس استان تهیه و پیگیری شود و برای معلمان ورزش هم شاخص گذاری شود تا خروجی عملکرد آن‌ها قابل ارزیابی باشند.

به گفته‌ وی، هم باید به ورزش انفرادی و هم ورزش‌های جمعی در مدارس توجه شود به‌طوری‌که به‌صورت مستمر شاهد تربیت و معرفی قهرمان در رشته‌های مختلف ورزشی باشیم.

استاندار کرمانشاه همچنین با تاکید بر پیگیری قدرتمند نهضت سوادآموزی در استان بیان کرد: هر خانه‌ای که بی‌سواد دارد باید تبدیل به مرکز طرح نهضت سوادآموزی شود و افراد باسواد آن خانه به‌عنوان آموزشیار با آموزش‌وپرورش همکاری کنند به گونه‌ای که استان کرمانشاه خیلی زود به استان سبز و فاقد بی‌سواد تبدیل شود.

امیری‌مقدم پیگیری مصوبات و ارزیابی عملکردها در طرح نهضت سوادآموزی در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: وجود بی‌سواد و افراد جامانده از تحصیل در هر شهرستان باید تبدیل به نمره‌ای منفی برای فرماندار و مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان شود و البته هر مدیری که بهتر و بیشتر عمل کرد، تجلیل و تشویق شود.

وی افزود: در سفر استانی رئیس‌جمهور به کرمانشاه اعتبارات بسیار خوبی برای حوزه آموزش و پرورش دیده‌شده که تاثیر خود را در بهبود کیفیت خدمات و زیرساخت‌های آموزش‌وپرورش نشان خواهد داد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار