به مناسبت هفته بهزیستی؛
همزمان با سراسر کشور ۱۰۵ مددجوی بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد صاحب خانه شدند.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ 21 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیین واگذاری همزمان ۲ هزار ۸۳۶ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد.

این واحد‌های مسکونی باحضور قادری معاون محترم وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به افراد دارای معلولیت و مددجویان سازمان بهزیستی کشور واگذار شد.

ازاین تعداد ۱۰۵ واحد مسکونی مختص مددجویان و معلولان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بود که به صورت همزمان توسط محمد کریم آریا مدیرکل بهزیستی و سیدمحسن مظلومی معاون مشارکت‌های بهزیستی استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی با تاسیس سازمان بهزیستی کشور حدود ۱۶۰ هزار واحد مسکونی به جامعه هدف از جمله افراد دارای معلولیت، فرزندان بی‌سرپرست و بانوان سرپرست خانوار اهداء شده است.

قادری افزود: سهم آورده‌ای را سازمان بهزیستی کشور به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان قرار داده است که برش شهری، استانی و روستایی دارد.

وی ادامه داد: آورده برای خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول به بالا در سال ۱۴۰۱ شهری حدود ۲۰۰ میلیون تومان و روستایی ۱۵۰ میلیون تومان است که در تفاهم با بنیاد مستضعفان این سهم تامین می‌شود و همه افرادی که در سامانه ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند از این خدمت بهره‌مند می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار