معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان:
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : پروژه مهر نماد مدیریت موثر آموزش وپرورش برای بازگشايي باشکوه مدارس است‌ .
کد خبر: ۱۰۶۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 06 August 2022

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد جمالی آرند در جلسه روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت ایام محرم گفت: برای بازگشايي مطلوب مدارس نیاز به فعالیت کمیته های چندگانه پروژه مهر را داریم که نیازمند بازدید مستمر و میدانی از وضعیت مدارس است.

وی بر استقاده از ظرفیت‌های مردمی در پروژه مهر تاکید کرد وگفت: برای بازگشایی مطلوب مدارس از همه ظرفیتهای خیرین ، دستگاها برای آغاز باشکوه سال تحصيلي استفاده کنید.

محمد جمالی با تبریک رتبه اول کنکور تجربی به سرکار خانم فرناز حسن زاده از شهرستان بویراحمد و جناب آقای شیخی رتبه اول منطقه سه در رشته ریاضی از شهرستان گچساران گفت: خوشبختانه رتبه های خوبی زیر ۱۰۰۰ دانش آموزان در سطح استان کسب نموده اند که بزودی در رابطه با وضعیت استان در این زمینه و برنامه های تحولی پیش رو اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: در زمینه ارتقا شاخصهای آموزشی باید روسای محترم آموزش و پرورش تلاش جهادی و شبانه‌ روزی داشته باشند تا شاهد پویایی و بالندگی آموزش وپرورش باشیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان در پایان گفت: خوشبختانه آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق در زمینه برگزاری کلاسهای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری کلاسهای جبرانی در سطح کشور فعالیت خوب و قابل قبولی داشتند که شایسته تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار