رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد به جهت برپایی مجالس عزاداری در دهه اول محرم و حضور باشکوه در عزاداری روز تاسوعا و عاشورای حسینی از مردم استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ 09 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پیام رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان آمده است:
امام حسین باید تا ابد به عنوان پرچم حق باقی بماند؛ پرچم حق نمیتواند در صف باطل قرار گیرد و رنگ باطل بپذیرد. این بود که سید الشهدا فرمود: «هیهات منّا الذّلّة». افتخار متعلّق به آن انسان، ملت و جماعتی است که پای حرفشان بایستند و نگذارند پرچمی را که آن‌ها بلند کرده‌اند، توفان‌ها از بین ببرد و بخواباند. امام حسین این پرچم را محکم نگه داشت و تا پای شهادتِ عزیزان و اسارتِ حرم شریفش ایستاد.
(مقام معظم رهبری)

در روز تاسوعا و عاشورای حسینی، عزاداران حسینی در تجمع بزرگ دسته جات و هیئت‌های عزاداری به تأسی از امام حسین (ع) شعار “لبیک یا حسین ” سر دادند. مردم استان کهگیلویه و بویراحمد یکصدا هم نوا با شور و شعور با عاشقان اهل بیت (ع) جهان به برپایی هیأت‌های مذهبی مذهبی و تکیه‌های عزاداری و سوگ سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان نشستند و دلدادگی خود را بار دیگر به اثبات رساندند.

اینجانب با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) و یاران فداکارش به ساحت مقدس امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمام مسلمانان جهان به ویژه مردم ولایی و شهیدپرور استان چهار فصل ، از حضور پر شور وگسترده مردم و تلاش‌های ائمه جماعات ، مبلغان ، مسئولان هیئات مذهبی ، مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و مسئولان ادارات شهرستان ، بسیج ، نیرو‌های نظامی و انتظامی اداره تبلیغات اسلامی در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی قدردانی می‌نمایم و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای اسلام از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. 
محمد مهدی حیدرخواه
رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار