عملیات اجرایی تکمیل ساختمان خانه بهداشت مال ملا به نمایندگی از خیر سلامت در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان لنده به طور رسمی آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷ 17 August 2022
 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری بسیج، آغاز عملیات اجرایی تکمیل ساختمان خانه بهداشت مال ملا با حضورجلال دانش فرماندار لنده، کیان دهراب پور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان، سالار جوکار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان و جمعی از خیرین و مسئولان شهرستانی در سالن فرمانداری لنده برگزار شد.

همدلی قلب های مهربان با مجمع خیرین سلامت در شهرستان لنده / ساخت خانه بهداشت خیر ساز مال ملا اجرایی شد

در این مراسم ابتدا رئیس هیئت مدیره مجمع خرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از فرماندار شهرستان لنده و حاضرین در این نشست، گزارشی اجمالی از فعالیت های مجمع خیرین سلامت ارایه کرد و گفت: از سال 89 تاکنون بیش از 34 میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی به همت مجمع خیرین سلامت استان احداث و بهره برداری شده است.

کیان دهراب پور به عملیات اجرایی تکمیل ساختمان خانه بهداشت مال ملا توسط خیر سلامت اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه در آینده نزدیک نیز شاهد احداث سایر پروژه های خیر ساز بهداشتی و درمانی در شهرستان لنده باشیم.

وی از تلاش ها و همکاری فرماندار شهرستان لنده تقدیر کرد و ابراز داشت: انتظار داریم ادارات خدمات رسان شهرستان لنده از جمله شرکت برق و آبفا و سایر دستگاه های اجرایی با مجمع خیرین سلامت استان همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم هر چه سریع تر این پروژه ها را به سرانجام رسانیم.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهکیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: بخش همودیالیز شهرستان لنده توسط دانشگاه علوم پزشکی استان، کمک های مردمی و مشارکت مجمع خیرین سلامت تجهیز شده است و همچنین بیش از 100 قلم تجهیزات پزشکی و اداری از سوی یکی از پزشکان خیر لنده ای در اختیار واحدهای بهداشتی درمانی این شهرستان قرار گرفت.

سالار جوکار افزود: با توجه به عمق محرومیت ها و شناختی که از شهرستان لنده داریم سعی کردیم تا نگاه ویژه ای به این منطقه شود.

همدلی قلب های مهربان با مجمع خیرین سلامت در شهرستان لنده / ساخت خانه بهداشت خیر ساز مال ملا اجرایی شد

فرماندار شهرستان لنده نیز در این نشست ضمن تقدیر از دست اندرکاران مجمع خیرین سلامت کهگلیویه و بویراحمد گفت: دوستانی که در مجمع  خیرین سلامت به خوبی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و الهی فعالیت می نمایند را باید به نحو شایسته ای تکریم نمود.

جلال دانش افزود: وقتی یک خانه بهداشت و مرکز درمانی در منطقه ای ایجاد می شود خیر آن برای بانی اش برقرار است و کسی که برای نجات جان یک انسان ارزش و اهمیت قایل است نزد خداوند اجری عظیم دارد.

وی ابراز داشت: احیای سلامت و ارتقای آن که بخش اصلی و زیرساختی جامعه را تشکیل می دهد بسیار ضروری است و امیدواریم در سطح شهرستان لنده نیز شاهد تحولات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان توسط خیرین باشیم.

فرماندار لنده به موضوع تکریم و احترام خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: این موضوع حداقل کاری است که می تواند انجام شود و یک وظیفه ذاتی است و ما از حضور خیرین در شهرستان لنده به گرمی استقبال خواهیم کرد.

دانش ابراز داشت : در دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان در حال انجام است و در بدو شروع به فعالیت در شهرستان لنده تکمیل بیمارستان این شهرستان را در دستور کار قرار دادیم و با پیگیری های متعدد در تلاش هستیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

فرماندار لنده زمان بندی در اجرای پروژه ها تا مرحله بهره برداری را بسیار مهم دانست و بر ضرورت همکاری ادارات این شهرستان با خیرین تاکید کرد.

دانش در پایان گفت: در بحث مرکز بستر درمانی شهرک سرآسیاب بهاران مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده ایم و برای تکمیل آن نیازمند کمک خیرین عزیز هستیم.

دیدار با نماینده تام الاختیار خیر سلامت در شیراز 

سالار جوکار مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد قبل از برگزاری نشست در فرمانداری لنده به همراه کارشناسان مجمع خیرین سلامت استان در شهر شیراز با مهندس یعقوب سعادت نماینده تام الاختیار خیر محترم دکتر حسین سعادت دیدار و در خصوص چگونگی اجرای پروژه خیر ساز خانه بهداشت مال ملا گفتگو و سپس بر اساس استانداردهای مربوط و تاکید بر التزام به اجرای تعهدات توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مجمع خیرین سلامت و انتظارات خیر این پروژه ، قرارداد عملیاتی را مبادله نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار