مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مخالف تولید نیستیم، گفت: اجازه فعالیت در کنار رودخانه‌ها داده نشود.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ 10 September 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عیسی شهامت در نشست صیانت از منابع آب با تاکید بر اینکه مخالف تولید نیستیم، اما نباید مجوز فعالیت در کنار رودخانه‌ها داده شود، گفت: جلسات صیانت از منابع آب هر ماه یکبار به دبیری دفتر فنی استانداری برگزار شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر بازدید جهت شناسایی معضلات و مشکلات منابع آبی استان افزود: اعضای کمیته صیانت از منابع آب معضلات و مشکلات را شناسایی و گزارش دهند.

شهامت بیان کرد: شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ظرف ۴۸ ساعت آینده لیست صنایع آلاینده را به حوزه فنی ارسال کند تا در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

وی بیان کرد: جلوی کشت پاییزه محصولاتی که با پساب‌ها آبیاری می‌شوند گرفته شود چراکه زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌ها است.

شهامت با اشاره به آلایندگی مزارع پرورش ماهی افزود: مزارع پرورش ماهی و یا هر صنعت دیگری ملزم به رعایت موارد بهداشتی هستند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: معاونت بهداشت کهگیلویه و بویراحمد در نشست آینده حفاظت از منابع آب گزارش دهد که فاضلاب عفونی بیمارستان‌ها به چه صورت دفع می‌شود.

شهامت بیان کرد: طبق اعلام محیط زیست نمونه‌گیری از چاه‌های آب شرب انجام و بیانگر سالم بودن آب شهر یاسوج و عدم آلایندگی آن است.

وی بیان کرد: محیط زیست نمونه‌برداری از آب رودخانه‌ها را انجام داده و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.


شهامت همچنین خاطرنشان کرد: در کلییپ منتشر شده از ورود پساب گاو داری بنیاد مستضعفان به رودخانه بشار طبق اعلام محیط زیست آلایندگی مخربی مشاهده نشده است.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار