عملیات بازگشایی و تعریض جاده ورودی ضرغام اباد با همت و پشتکار دهیار وشورای مرکز دهستان دهدشت شرقی و همکاری مالکان زمین های مربوطه انجام گرفت.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ 05 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عملیات بازگشایی و تعریض جاده ورودی ضرغام اباد با همت و پشتکار دهیار وشورای مرکز دهستان دهدشت شرقی و همکاری مالکان زمین های مربوطه انجام گرفت.

علیرضا جلوه دهیار روستا بیان کرد: در راستای تدابیر صورت گرفته و به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی موضوع بازگشایی و تعریض جاده روستای ضرغام آباد در دستور کار قرار گرفت و در تاریخ ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۱ عملیات بازگشایی و تعریض با همکاری شورای مرکز دهستان ضرغام آباد، دهیاری و مالکان زمین های مربوطه انجام گرفت.

دهیار روستای ضرغام آباد اظهار کرد: بازگشایی و تعریض این محور از مطالبات مهم و به حق مردم شریف روستای ضرغام آباد بوده است که بعد از گذشت تقریبأ چهل سال که این پیچ های جاده خطرات تصادف زیادی رو برای مردم ایجاد کرده بود خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته شده توسط شورای محترم و همکاری مالکان این عملیات صورت گرفت.

جلوه با بیان اینکه در انجام این عملیات بازگشایی شورا و دهیاری بدون از اعتبار روستای و با کمترین امکانات این عملیات رو به انجام دادن بیان کرد: از مسئولین محترم، نماینده کهگیلویه، فرماندار، بخشدار و اداره راه خواستاریم که  در جهت تأمین اعتبار لازم جهت زیر سازی و آسفالت نهایت همکاری رو داشته باشند.

روستای ضرغام آباد در فاصله 12 کیلومتری شمال دهدشت مرکز شهرستان كهگيلويه قرار گرفته و خود مرکز دهستان دهدشت شرقی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار