استاندار کهگیلویه و بویراحمد
احمدزاده خطاب به نیرو‌های انتظامی: در استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود شما افتخار می‌کنیم، شورای تامین در جلسات متعدد از فراجا تقدیر و تشکر کرده است و شورای تامین از نیروی انتظامی استان حمایت قاطع و کامل می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 08 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در صبحگاه مشترک یگان‌های فراجا در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در روز‌هایی قرار داریم که برای نیروی انتظامی آزمونی سخت بود و خدا را شاکریم که نیروی مقتدر انتظامی همانند گذشته سر بلند بیرون امد.
احمدزاده ادامه داد: در این مدت، دشمن همه ظرفیت خود را به کف خیابان آورد، اما همانند زمان جنگ تحمیلی که همه دشمنان در یک طرف و ما تنها در یک طرف بودیم و پیروز شدیم، در این مورد هم پیروز شدیم.
وی افزود: دشمن پس از نا امیدی از جنگ همه امید خود را به درون کشور معطوف کرد و مزدوران و وابستگان فکری و عقیدتی خود را با تمام توان اعم از مادی و معنوی را به کف خیابان آورد و شاهد بودیم نیروی انتظامی و حافظان امنیت درون کشور با همکاری مردم بر این توطئه‌ها غلبه کردند و پیروز شدند.
احمدزاده گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که امکان اقدام نظامی و آسیب زدن از بیرون به کشور وجود ندارد چرا که اقتدار ما را می‌داند و می‌داند که ما به مرحله‌ای از خودکفایی و پشتیبانی ملی رسیده ایم که هیچ قدرتی در منطقه و دنیا امکان مقابله با ما را ندارد.
وی ادامه داد: هواپیما‌های پیشرفته‌ای را که امکان رهگیری آن‌ها در دنیا وجود نداشته است را با دانش بومی به زیر کشیده ایم. امتحان کرده و جواب گرفته اند که توان زدن ضربه نظامی به ما را ندارند.
احمدزاده با اشاره با حوادث اخیر، گفت: مسائل داخلی کشور به خود ما مربوط است و اگر دختری در کشور ما به دلیل حادثه‌ای از بین می‌رود، مربوط به خود ماست.
وی ادامه داد: برای تک تک دختران و پسرانی که از دست می‌دهیم ناراحت می‌شویم، اما دشمنی که نمی‌تواند برای ما دلسوز باشد این حادثه را بهانه کرد و همه توان خود را برای آسیب زدن به میدان آورد.
احمدزاده گفت: دشمن که از برآورده شدن خواسته هایش از جنگ مایوس شده، تمام امید خود را به درون کشور بسته و فریب مردم همانند آنچه که در تاریخ اسلام و تشیع یعنی فریب مردم در حادثه کربلا، فریب لشکریان مولا علی (ع) درجنگ صفین و فریب مردم در دوران امام حسن (ع) ، رخ داد را در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: هر چند دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به نظام از درون به میدان آورد، اما هم مردم متوجه این توطئه شدند و هم فراجا مقتدر ظاهر شد و با پشتیبانی سپاه مقتدر، از این آزمون هم سربلند بیرون آمدیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هفته فراجا را به دو جهت تبریک می‌گویم، هم به مناسبت هفته فراجا و هم به مناسبت موفقیت شما در مواجهه با همه توان دشمن در روزهای گذشته چرا که این حادثه ای کوچک ، عادی و معمولی نبود بلکه یک جنگ تمام عیار دشمن در کف خیابان‌ها با همه استعدادهایش بود.
احمدزاده خطاب به نیرو‌های انتظامی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود شما افتخار می‌کنیم، شورای تامین در جلسات متعدد از فراجا تقدیر و تشکر کرده است و شورای تامین از نیروی انتظامی استان حمایت قاطع و کامل می‌کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به عنوان نماینده دولت صمیمانه از همت شما در سطح استان تقدیر و تشکر می‌کنیم و عملکردتان را در صحنه‌های مختلف استان، در مقابله با اشرار و قاچاق و همچنین ایجاد امنیت خصوصا در وضعیت کنونی پیش آمده، کاملا موفق ارزیابی کردیم و صمیمانه از عملکرد نیروی انتظامی از طرف شورای تامین استان سپاسگذاری می‌کنیم.
احمدزاده در پایان گفت: درود می‌فرستیم به ان پلیسی که به آتش کشیده شد و پلیسی که گلوی مبارکش را با خنجر بریدند و داغش هم بر دل ما می‌ماند، اما به وجودشان به عنوان مدافعان حریم نظام توحیدی و سربازان امام زمان (عج) افتخار می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار