استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه دیدار‌های مردمی روز‌های شنبه امروز پاسخ‍گوی جمعی از مردم در حوزه‌های مختلف بود و دستوراتی مبنی بر پیگیری و رفع مشکلات مردم صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ 15 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این برنامه ملاقات عمومی که کیامرث حاجی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و سیداحسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری حضور داشتند ، سیدعلی احمدزاده با بیان اینکه ایجاد اشتغال از مهمترین خواسته‌های مردم در دیدار‌ها است، گفت : خانواده‌ها به ما مراجعه می‌کنند و خواستار جذب فرزندانشان در دستگاه‌های دولتی هستند که این فقط از طریق آزمون‌ها امکان‌پذیر است و اختیارات استانی که دستور دهیم در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار شوند وجود ندارد.

وی عنوان کرد: برخی از مراجعین رزمنده و ایثارگر هستند و درخواست‌هایی مشابه برای جذب در دستگاه‌های دولتی داشتند که به مشاور امور ایثارگران استانداری و بنیاد شهید ارجاع داده شدند که از طریق سهمیه در آزمون‌ها به حقوقشان برسند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درخواست‌هایی در حوزه سرمایه‌گذاری و تامین سرمایه در گردش برای متقاضیان گفت: دستورات لازم در این زمینه داده می‌شود تا سرمایه‌گذاران بتوانند به کارشان ادامه دهند، ضمن اینکه تولیدکنندگانی به ما مراجعه می‌کنند که مشکل معارض با منابع طبیعی، اشخاص و مواردی از این قبیل دارند که دستور دادیم معارضات دولتی با حفظ حقوق مردم و دولت بررسی و در صورت امکان رفع شود.

اشتغال مهمترین درخواست مردم از نماینده عالی دولت در استان / احمدزاده : اختیاری برای استخدام بدون آزمون نداریم

دکتر احمدزاده با بیان اینکه طرح‌های کشاورزی و درخواست‌هایی در زمینه آبرسانی به اراضی کشاورزی و منابع آب از دیگر خواسته‌های مردم در ملاقات‌های عمومی است، افزود: برخی مراجعات در حوزه کاری دولت نیست و باید در محاکم قضایی رسیدگی و اقامه دعوا شود، اما برای رفع مشکلات مردم همه تلاش خود را انجام می‌دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و مراجعه در این زمینه گفت: کسانی که در این خصوص به ما مراجعه می‌کنند به نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی معرفی می‌شوند، برخی موارد هم فقر مطلق است که به فرمانداران اعلام کردیم زمین آماده کنند تا برای رفع فقر مطلق که تاکید رئیس جمهور است مسکن احداث شود.

وی با اشاره به اینکه هم از طریق دیدار‌های مردمی، حضور در سامانه سامد، حضور در مناطق مختلف استان و میز خدمت نماز جمعه پاسخ‌گوی مردم هستیم، افزود: تلاش خودم، معاونین و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی رفع مشکل مردم است، گاهی این مشکلات با یک دستور به نتیجه می‌رسد، برخی از مشکلات هم زمان‌بر هستند و نیاز به زمان دارند تا رفع شوند، اما در مجموع دستگاه‌ها موظف‌اند به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برخی از مشکلات منع قانونی دارند و غیرقابل اجرا هستند طرحی بوده که اگر اجرا می‌شد جان عده زیادی از مردم به خطر می‌افتد و به لحاظ قانونی نشدنی است که به مدیران اعلام کردیم درخواست‌هایی از این قبیل را تعیین تکلیف و به متقاضی اعلام شود به دلیل منع قانونی نشدنی است.

دکتر احمدزاده با بیان اینکه نهایت تلاش را برای رفع مشکلات انجام می‌دهیم به دیدار‌های هفته گذشته با مسئولان کشوری اشاره و عنوان کرد: بخشی از کار‌های استان باید در تهران پیگیری شود و نباید تنها به اعتبارات استانی اکتفا کنیم که در هفته گذشته دیدار‌هایی در نهاد ریاست جمهوری و وزارت ارشاد داشتیم و بخش محرومیت‌زدایی استان را پیگیری کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار