دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی معرفی و با اهداء لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 19 October 2022

شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار معرفی دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی به ریاست استاندار این استان برگزار شد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی احمدزاده در این جلسه با بیان اینکه ۷۰ دستگاه در جشنواره شهید رجایی مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: دستگاه‌های که توانستند درصد بالایی از شاخص‌ها را کسب کنند مورد تجلیل قرار گرفتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسانی که در جشنواره شهید رجایی تجلیل می‌شوند به عنوان شخص مورد تجلیل قرار نمی‌گیرند بلکه نماینده دستگاه هستند و به نمایندگی از آن دستگاه لوح سپاس دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: چه بسا دستگاهی می‌توانست در میان برگزیدگان جشنواره باشد، اما به دلیل کوتاهی خودشان کاری از پیش نبردند که امیدواریم با اقدامات خوب در سال‌های آینده در میان برترین‌ها قرار گیرند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس از فرمانده سپاه فتح و فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان تجلیل شد، به مناسبت هفته نیروی انتظامی از سردار مصطفایی تجلیل کردیم و قرار بود در برنامه امروز از رئیس کل دادگستری، مدیرکل اطلاعات و سایر دستگاه‌های نظارتی تجلیل شود که به زمان دیگری موکول شد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مدیرکل این دستگاه کار فوق‌العاده در استان شروع کرد و افزون بر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی برای توسعه فیبر نوری در روستا‌ها جذب کرد.

احمدزاده خبر خوبی هم در این حوزه داشت و افزود: تا پایان سال تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از شبکه اینترنت پر سرعت بهره‌مند خواهند شد و تحول مدیریتی در استان ایجاد می‌شود که انتظار ما از مدیران هم همین است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات خوب اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در اجرای سیاست دولت مردمی و کار جهادی گفت: در فاصله کمتر از سه تا چهار ماه اداره کل نوسازی مدارس چند مدرسه احداث کرد که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این اداره‌کل طی مدت سه ماه هنرستان بزرگی که ۱۰ سال نیمه کاره رها شده بود را تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار داد.

احمدزاده عنوان کرد: با مشارکت سازمان نوسازی مدارس کلاس‌های درس بالای ۱۵ نفر که به صورت کانکسی بودند برچیده شدند و برنامه داریم کلاس‌های کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز را جمع و مدارس سنگی را به مدارس ایمن تبدیل کنیم.

احمدزاده در ادامه سخنان خود در شورای برنامه‌ریزی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام قدردانی کرد و یادآور شد: ستاد اجرایی در اوج بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی مردم را مورد حمایت قرار داد از طرف دیگر این ستاد با اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور ۳۵۰ میلیارد تومان در کارخانه قند هزینه کرده و این واحد بزرگ صنعتی استان در آستانه بازگشت به چرخه تولید قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از بانک صنعت و معدن در پرداخت ۱۱۴ درصد تسهیلات به متقاضیان به اقدامات قابل تقدیر کمیته امداد حضرت امام (ره) اشاره و عنوان کرد: رسیدگی این نهاد حمایتی به نیازمندان که در سفر به شهرستان‌ها به عینه از این نهاد شاهد بودیم قابل تقدیر است.

گفتنی است اداره کل امور مالیاتی، مدیر شعب بانک سپه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب منطقه‌ای، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک، سازمان جهاد کشاورزی، اداره‌کل بهزیستی، اداره‌کل اقتصاد و دارایی، مدیر شعب بانک صنعت و معدن، کمیته امداد حضرت امام (ره)، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره‌کل نوسازی مدارس در شاخص‌های مختلف به عنوان دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی معرفی و لوح سپاس دریافت کردند.

همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که جزء دستگاه‌های ارزیابی جشنواره نبودند به پاس تلاش شبانه‌روزی و مدیریت خوب، اجرای مصوبات سفر و پیگیری برنامه‌های دولت تجلیل شدند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار