تیم فوتبال نساجی در ادامه بازیهای درخشان امروز از ساعت 15 به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت و با گل‌های حامدشیری و کریم اسلامی به برتری رسید.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ 20 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی در ادامه بازیهای درخشان امروز از ساعت 15 به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت و با گل‌های حامدشیری و کریم اسلامی به برتری رسید. 

بر اساس این گزارش ، تیم های نساجی و فولاد که در جدول رده بندی همسایه هستند،  نساجی و فولاد در دیداری از هفته دهم رقابت های لیگ برتر، در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفته اند. جایگاه 2 تیم در جدول رده بندی و اهمیت سه امتیاز برای صعود به رتبه های بالاتر، باعث شده تا این مسابقه برای نمایندگان مازندران و خوزستان از اهمیت بالایی برخوردار بود.

نساجی که پس از شکست برابر استقلال روند رو به رشدی را آغاز کرده، در هفته های اخیر نتایج خوبی را به دست آورده است. آنها ابتدا با چهار گل برابر نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسیدند و سپس با تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن، در دیداری مهم برابر تیم مدعی گل گهر سیرجان با یک گل برنده از زمین خارج شدند تا وضعیت خوب خود را ادامه دهند. 

برد شیرین تیم فوتبال نساجی مقابل تیم فولاد خوزستان  

نماینده مازندرانی ها با مربیگری حمید مطهری در سه دیدار گذشته خود موفق به ثبت کلین شیت شده اند و بازیکنان فولاد برای فتح دروازه علیرضا حقیقی، کار سختی را در پیش داشتند.

در سمت دیگر داستان نیز فولاد حضور دارد که با توجه به نقل و انتقالات پر سر و صدای تابستانی، یکی از تیم های مدعی محسوب می شد. با این حال، تیم جواد نکونام روی نوار تساوی های متوالی گام بر میدارد و پس از مساوی در چهار مسابقه قبلی، در پی کسب پیروزی از این بازی خارج از خانه است.

نکونام در این مسابقه تیمش را تهاجمی روانه میدان کرده که هم علی قربانی و هم مجید علیاری از ابتدا وارد زمین مسابقه شده اند. فولاد یک بازی معوقه برابر ملوان نیز در پیش دارد و می تواند با پیروزی در این 2 مسابقه و کسب 6 امتیاز، به فکر قرار گرفتن میان سه تیم نخست جدول رده بندی باشد.


بازی از هفته دهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
پنج‌شنبه: 28/07/1401 ؛ ساعت: 15:00
ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر / بدون تماشاگر
گروه داوری: کمیل غلامی / کمک ها: علی اکبر نوری – وحید سیفی ؛ داور چهارم: علی بای / ناظر: حسین خانبان

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، سعید بیگی، علی شجاعی، محمد شریفی، مهرداد عبدی، صابر حردانی، فرزاد زامهران، رضا جعفری و کریم اسلامی
سرمربی: حمید مطهری

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مهدی شیری، موسی کولیبالی، مجید علیاری (68-وریا غفوری)، حمید بوحمدان، علی قربانی، آیاندا پاتوسی، محمد آبشک، احسان پهلوان، عارف آقاسی (39- ایوب والی) و سعید آقایی(76- یونس دلفی)
سرمربی: جواد نکونام

 

 

دقیقه 42: علی قربانی): حرکت خوب احسان پهلوان از سمت چپ و ارسال دقیق او به روی دروازه، با ضربه سر علی قربانی همراه شد و توپ پس از برخورد به علیرضا حقیقی، وارد دروازه شد تا فولاد خیلی زود به گل تساوی دست پیدا کند.
نساجی 2 – فولاد یک (دقیقه 71: کریم اسلامی): نساجی توانست گلی کاملا مشابه با گل فولاد را به ثمر برساند. ارسال دقیق علی شجاعی از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر کریم اسلامی همراه شد و توپ به تور دروازه فولاد چسبید تا میزبان گل دوم را نیز وارد دروازه تیم نکونام کند

با این نتیجه شاگران حمید مطهری 16 امتیازی شده و به صورت موقت به رده چهارم صعود کردند اما فولاد با همان 12 امتیاز در رده هفتم باقی ماند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار