تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مدیر کل راهداری ، شهردار یاسوج ، رئیس شورای شهر از مهمترین پروژه های محدوده این شهر بازدید کرد .
کد خبر: ۱۰۷۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 27 October 2022

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کیامرث حاجی‌زاده در بازدید از ورودی‌های شهر یاسوج گفت: در بدو ورود به استان یکی از مواردی که در دستور کار قرار دادیم ورودی‌های شهر‌های استان بود و حرکت جدی برای تامین اعتبار آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساماندهی ورودی یاسوج از سمت شیراز و اصفهان گفت: فاز اول ورودی یاسوج- شیراز در منطقه سرآبتاوه به بهره‌برداری رسید و فاز دوم که تعریف ابنیه است در مرحله نهایی شدن است و قرار شد تا پایان آبان به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی ورودی یاسوج از محور اصفهان در حال انجام است، گفت: راهداری ملزم شد هر دو پروژه را تا اوایل آذر تحویل دهد و به بهره‌برداری برساند.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه پروژه تقاطع تنگ مهریان چند سال پیش کلنگ‌زنی شد و مدت دو سال تعطیل بود که فعال شد، گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه ۴۰ درصد است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مشکل دیگری که شهر یاسوج داشت پل سوم و چهارم بشار برای کنترل ترافیک و تسهیل در عبور و مرور بود طبق اعلام شهردار بتن‌روزی پایانی این پل انجام شد و شهردار قول داده اوایل آذر پروژه را به بهره‌برداری برسد.
حاجی‌زاده با اشاره به اختصاص سرجمع ۲۰ میلیارد به پل سوم و چهارم بشار گفت: کار در پل سوم بشار در حال انجام است. ضمن اینکه از محل متمم سفر رئیس جمهور ۲۰ میلیارد اعتبار برای پل بنسنجان اختصاص داده شد و پروژه در آستانه مناقصه است.
معاون عمرانی استاندار در بازدید از کمربندی پر حادثه یاسوج گفت: ۵ کیلومتر از این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مابقی پروژه در حال انجام است .

فیلم / یاسوج رنگ و بوی مرکز استانی می گیرد !

حاجی زاده در پایان اظهار داشت : با بهره برداری از این پروژه‌ها ، یاسوج به یک مرکز استان دارای امکانات تبدیل می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار