واقعیت این است که دولت خیلی خدمت می کند، تصمیمات هم نشان از دردشناسی دارد، مثلا در رابطه با تغییر الگوی کشت و غیره
کد خبر: ۱۰۷۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ 27 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تشکل ضرورت روز است، ما باید تشکیلاتی عمل کنیم، باید مردم را به میدان بیاوریم و به آن‌ها مسئولیت واگذار کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با دکتر عارف بهروز دبیر کل کشوری جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی، با بیان اینکه تشکل ضرورت روز است، اظهار کرد: باید تشکیلاتی عمل کنیم و مردمی بودن کارها یکی از ویژگی‌های مهم تشکیلات است.

وی افزود: به فرموده حضرت امام راحل در دوران فتنه، مردم باید فتنه‌گران را سرجایشان بنشانند؛ امروز هم باید مردم را به میدان بیاوریم و به آن‌ها مسئولیت واگذار کنیم، پس جبهه مردمی است، تشکیلات هم برپاست، در گام دوم انقلاب توصیه‌های هفت‌گانه اساسی انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است، تشکیلات شما دارای این سه ویژگی است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: اگر متناسب با هر وزارت‌خانه کارگروهی را ترسیم کنیم تا متخصصین در راستای با حوزه کاری آن وزارتخانه هم راهکار عملی ارائه داده و هم به دولت کمک کنند، حال اینکه چقدر دولت از این ظرفیت تخصصی رایگان مردمی بهره ببرد به ظرفیت‌های موجود در وزارتخانه‌ها ارتباط دارد.

این مسئول اضافه کرد: ائمه جماعات انقلابی پیش از اینکه دولت انقلابی سیزدهم شروع به کار کند شش هزار معضل و مسئله را شناسایی و آسیب شناسی کرده و به وسیله شورای راهبردی ائمه جمعه کشور به دولت تقدیم شد که راهکارهای بسیار خوبی را ارائه دادند.

به نظر می رسد که الان مسئله جهاد تبیین موضوع مهمی است، دشمنان ابزارهای قوی رسانه ای دارند و تصمیم گرفته‌اند که شناخت افکار عمومی را به شکلی که اذهان را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بدبین و منتفر کنند، مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه ما چاره‌ای به جز حرکت در راه جهاد تبیین نداریم، گفت: جهاد تبیین باید سینه به سینه، چهره به چهره، کلاس به کلاس، جلسه به جلسه به همراه رفتن به مدارس، دانشگاه‌ها، ارتباط با خانواده‌ها را در پیش بگیریم، مردم ما فطرتا انسان‌های حق‌خواه و حق‌پذیر هستند.

آیت الله محمدی لائینی همچنین یادآور شد: واقعیت این است که دولت خیلی خدمت می کند، تصمیمات هم نشان از دردشناسی دارد، مثلا در رابطه با تغییر الگوی کشت و غیره؛ قدم‌های خوب داخلی و خارجی برداشته شد، کرونا مهار شده و بسیاری از اقداماتی که برخی نمی‌دانند، ارتباط با سازمان شانگ‌های و ارتباط با کشورهای اطراف باعث آن می‌شود که اقتصاد را از نوک هرم به قاعده بکشانیم، کشورهای زیادی هستند که استقبال می‌کنند‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار