مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: درحال حاضر بیشترین مصرف گاز مرتبط با صنایع است که با آغاز فصل سرما این افزایش میزان مصرف از صنایع به سمت مصارف خانگی می رود.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 29 October 2022

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: درحال حاضر بیشترین مصرف گاز به صنایع مربوط می شود و میانگین مصرف روزانه گاز در حال حاضر بین ۱۳تا۱۵ کیلومتر مکعب در روز است.

وی درباره مصرف گاز صنایع در استان افزود: در حال حاضر بیشترین مصرف به صنایع مرتبط است و با آغاز سرما میزان بالای مصرف از صنایع به سمت مصارف خانگی می رود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: شرکت گاز با صنایع قرارداد هشت ماهه دارد و مصرف برای صنایع هشت ماه در سال می باشد، اگر مصرف افزایش یابد و موازنه مصرف بی نظم شود، شرکت گاز بر اساس دستورالعمل ستاد باید برای صنایع محدودیت ایجاد کرده تا از سوخت دوم استفاده کنند.

وی درباره رعایت موارد ایمنی در روشن کردن سیستم های گرمایشی یادآور شد: با توجه به ورود به فصل سرد سال مردم برای روشن کردن سیستم های گرمایشی حتما باید مسیر خروجی را چک کرده و مطمئن شوند که مسدود نیست، از وسایل استاندارد استفاده کنند و اطمینان حاصل کنند که از جهت نشتی گاز مشکلی نداشته باشد، سیستم گرمایشی حتما استاندارد باشد و پس از روشن کردن سیستم بازدیدهای دوره ای داشته باشند.

حسینی درباره گاز رسانی به مناطق مختلف تاکید کرد: در حال حاضر ۳۰ شهر و ۱۸۷۵ روستا دارای گاز می باشند و ششصد و شصت هزار و سیصد مشترک نیز در بخش های مختلف وجود دارند، علاوه بر این ۷۷۵ روستای دیگر نیز که بیشتر روستاهای مناطق مرزی و سخت هستند و دو شهر ریجاب و ازگله در دست اقدام برای گازرسانی می باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار