مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: آثار به نمایش درآمده در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای که در کرمانشاه برگزار شد به لحاظ کمی و کیفی مطلوب و ارزشمند بود.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ 31 December 2022

آثار جشنواره تئاتر به لحاظ کمی و کیفی مطلوب بودعلی صفدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پس از ٨ سال جشنواره منطقه ای تئاتر آغاز شده و استان کرمانشاه از هفتم دی ماه میزان ٩ استان بود.

وی با بیان اینکه ١٧ اثر به نمایش گذاشته شده و امروز دهم دی ماه هم اختتامیه این جشنواره در حال برگزاری است افزود: تئاتر یک هنر فاخر و ارزشمند است که در آن همبستگی و کار جمعی و تشکیلاتی و شور و انگیزه و نشاط وجود دارد و به صورت زنده اجرا می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور ٢۵٠ هنرمند در کرمانشاه  یکی از نقاط عطف برگزاری جشنواره بود استقبال از آثار هم خوب بود و هنرمندان و هم استانی ها مشتاق به تماشای این نمایش ها بودند.

وی گفت: در مجموع آثار به لحاظ کمی و کیفی ارزشمند و مطلوب بودند در گفتگویی که با داوران داشتم سطح نمایش ها را مناسب دانستند و این جشنواره سبب شد حال و هوای پر نشاطی در استان ایجاد شود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار