دکتر کریمی نژاد فرماندار سابق شهرستانهای کهگیلویه و لنده با صدور پیامی از ابراز همدردی اقشار مختلف مردم و نیز مسوولین که با ارسال پیام تسلیت و شرکت در مراسم تدفین والده گرانقدرشان که موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند ؛ تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ 11 February 2023

قدردانی فرماندار سابق کهگیلویه و لنده از ابراز همدردی اقشار مختلف مردم

فرماندار سابق شهرستانهای کهگیلویه و لنده با صدور پیامی از ابراز همدردی اقشار مختلف مردم و نیز مسوولین که با ارسال پیام تسلیت و شرکت در مراسم تدفین والده گرانقدرشان، موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند ؛ تشکر و قدردانی کرد.


به گزارش تابناک متن پیام به شرح زیر می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق 
تحمل فراق مادر، این اسوهٔ صبر ، مهربانی و فداکاری بسیار سخت و جانفرساست، آن هم کسی که سالیان متمادی برایمان هم پدر بود و هم مادر ،در تقارن وفاتش همین بس که  روز پدر و تولد حضرت علی (ع) روحش آسمانی و روز وفات حضرت زینب(س) جسمش به خاک سپرده شد. باید گفت فقط لطف و عنایت الهی و رستخیز حضور مردم نوع دوست و عطوف دیارمان و اظهار همدردی شما ارجمندان التیامی بود بر این دردِ بنیان سوز و ویرانگر، بر خود فرض می دانیم از سویدای جان ، سپاسگزار همه سرورانی باشیم که در این ایام، روح حزین مان را نواخته اند تا نشکنیم و دوباره بایستیم. لذا از الطاف و عنایات همه اعلام ،اکابر ،شخصیت‌ها ، فعالین سیاسی،اجتماعی ،فرهنگی ،هنری، ورزشی،و همه اقشار مختلف و طوایف استان دوستان،آشنایان،اقارب ، که حضوری و یا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بخاطر درگذشت مادر مهربان مان " مرحومه  بی بی خانزاده دادستان(کریمی نژاد) " در مراسم تشییع،تدفین ، ترحیم با حضور گرم خود مایه تسلی خاطر حزین ما شدند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و به عدد نفوس و انفاس خلائق ،ابراز امتنان و سپاس واسع داریم .عزتمندی ،دوام عمر همه شما خوبان را از ایزد دادار خواهانیم.
با نهایت احترام 
خانواده کریمی نژاد،دادستان و سایر بستگان
برچسب ها: دارا کریمی نژاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار