فرماندار لنده خبر داد؛
کیفیت پایین آب در لنده از جمله ی مشکلاتی است که سالهاست ادامه دارد. آب شرب شهر لنده مستقیما از رودخانه مارون برداشت و بدون از تصفیه وارد خط انتقال و مخزن بزرگ ذخیره آب میشود و سالهاست بیماری های کلیوی مردم لنده را عذاب می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ 19 February 2023

به گزارش تابناک آب سالم و با کیفیت از جمله ی نیازهای است که انسان ها نیازمند آن هستند.

در این سالها کیفیت پایین آب در شهر لنده از جمله ی موضوعاتی بود که همیشه مردم این شهر به آن گلایه داشتند و مطالبه ی عموم مردم لنده است که برای ارتقای کیفیت آب این شهر اقدام شود.

آب شرب لنده مستقیما از رودخانه مارون برداشت و بدون اینکه تصفیه شود وارد خط انتقال و مخزن ذخیره آب می‌شود و با کیفیت پایین به دست مردم می‌رسد.

شرایط استقاده آب در لنده به این صورت است که عموم مردم دستگاه تصفیه آب خانگی دارند و آنانکه توان تامین دستگاه خانگی را ندارند گهگاه روزها در نوبت می مانند تا سرویس دستگاه تصفیه آب سیار شهر به محله ی آنان سر بزند و بلکه آب شرب یک خانواده تامین شود.

اکنون خبرها حاکی از آن است برای ارتقای کیفیت آب شرب این شهر اقداماتی صورت گرفته است.

جلال دانش فرماندار شهرستان لنده در توییتی نوشت از جمله ی مطالبات مهم مردم لنده ، تامین آب شرب سالم و با کیفیت است که پس از پیگیریهای بسیار موافقت اولیه با اجرای طرح انتقال آب از چشمه های موگرمون به لنده گرفته شد.

برچسب ها: جلال دانش ، لنده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار