مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 02 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی دوست افزود: هفت پست موقت، ۶ پایگاه ثابت، یک پایگاه ویژه آموزش سگ‌های جستجوگر، ۹ کشیک امدادی و یک مرکز کنترل هماهنگی هلال احمر در طرح نوروزی به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: ۷۴ نفر در ۲۴ ساعت در این مراکز امدادی موقت و سیار آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

وی همچنین از فعالیت ۷ پست سیار جوانان در هفت شهر استان خبر داد و گفت: ۳۵ نفر در هر روز در پست‌های سیار ایجاد شده در ورودی شهر‌های یاسوج، دوگنبدان، چرام، بهمئی، دهدشت، سی سخت و باشت به مسافران خدمات راهنمایی گردشگری ارائه می‌دهند.

فلاحی دوست با اشاره به اینکه مجوز ایجاد پست سیار در دو شهرستان لنده و مارگون از مرکز داده نشد، افزود: این دو شهرستان پست سیار امدادی دارند و خدمات از طریق آن‌ها به مسافران ارائه می‌شود.

وی از برپایی خیمه نماز در مجاورت پست‌های سیار جوانان هلال احمر در ورودی مراکز هفت شهر نیز خبر داد و یادآور شد: در این خیمه احکام شرعی به مراجعه کنندگان آموزش و نماز جماعت نیز برپا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه در پست‌های سیار جوانان هلال احمر کار راهنمایی گردشگران را انجام می‌دهند، اضافه کرد: انجام تست‌های قند خون، فشار خون انجام و کمک‌های امدادی نیز آموزش داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار