استاندار کهگیلویه و بویراحمد در منزل شهید خانقلی رحیمی از شهدای جنگ تحمیلی حضور یافت.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۴ 19 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده با حضور در منزل شهید خانقلی رحیمی از شهدای جنگ تحمیلی، ضمن قرائت فاتحه و عرض تسلیت به خانواده این شهید والامقام که به تازگی پدر خود را از دست دادند، برای بازماندگان از درگاه خداوند صبر مسألت کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: خداوند در آیه ۱۶۹ سوره آل عمران می‌فرماید؛ وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

وی ادامه داد: بر طبق این آیه شهید از حیات جاودانه برخوردار است و هیچ وقت نمی‌میرد و کنار پیامبران (ص) و ائمه اطهار (ع) از جایگاهی برخوردار هستند.

دکتر احمدزاده بیان کرد: شهدا مقام رفیعی نزد خداوند دارند و عزیز و محترم هستند، وقایع بسیاری از حضور و شفاعت شهدا و رفع گره‌ها و مشکلات توسط آن‌ها بیان شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهید گمنامی را می‌خواستند در تهران دفن کنند، خواهر شهید در خواب دید که برادرش به او می‌گوید فردا جنازه دو شهید دفن می‌شود که یکی از آن‌ها من هستم و دیگری پسر عمویم.

دکتر احمدزاده بیان کرد: این خواهر شهید در خواب دید که شهید به او می‌گوید فردا هر کسی که در تشییع جنازه ما شرکت کند در نزد خداوند شفیع او خواهیم شد بنابراین شهدا مقام شفاعت دارد و در پیشگاه خداوند شفیع بسیاری افراد خواهند شد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که پدران، مادران، خواهران و برادران شهدا زنده هستند قدر آن‌ها را بدانیم گفت: حیف است که پدر و مادر شهیدی از میان ما برود آن‌ها نعمت بزرگ الهی هستند و بسیاری از بلا‌ها به واسطه حضور آن‌ها رفع می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خانواده شهدا ستون‌های محکم جامعه هستند و هر زمان که یکی از آن‌ها را از دست می‌دهیم این ستون‌ها سست می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در جمع این خانواده شهید که از اهالی دهستان زیلایی مارگون بود با بیان اینکه علاقه و توجه ویژه‌ای به زیلایی داریم گفت: همه تلاشمان خدمت به مردم نجیب این منطقه است تا زیلایی از محرومیت خارج شود.

دکتر احمدزاده عنوان کرد: تمام مناطق زیلایی از مورزرد گرفته تا بردپهن و موشمی‌ها مورد توجه هستند و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی به مردم این مناطق ارائه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار