مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار ۲۱ روحانی در زندان‌های استان جهت امور تبلیغی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ 28 March 2023

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان‌ها با علام این خبرگفت: زندان‌های استان در کنار اقدامات تأمینی و مراقبتی خود از زندانیان با تأسی از آیات قرآن در باز سازی شخصیت زندانیان به خطا رفته اهتمام جدی دارد.

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این راه با استقرار ۲۱ روحانی در زندان‌های استان جهت امور تبلیغی و برگزاری نماز جماعت، برگزاری تمامی مناسبتها، دعوت از قراء بین المللی، اعتکاف، احیاء شب‌های قدر و توسعه برنامه‌های قرآنی، مددجویان را در راه بازگشت سالم به خانواده و جامعه کمک می‌کند که در این راه توفیقات خوبی نیز بدست آورده است.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم تا برای باز اجتماعی شدن زندانیان از روش‌های مختلف دینی و اعتقادی بویژه استقرار روحانیون مستقر در بین زندانیان، آنان را ارشاد نموده و در تغییر نگرش آنان اهتمام جدی داشته باشند.

بیژنی افزود: در ماه مبارک رمضان هر روز با جزء خوانی و روخوانی قرآن مجید توسط روحانیون و اساتید مجرب قرآنی در مسیر اصلاح و تربیت زندانیان و ترویج و گسترش برنامه‌های دینی وقرآنی تلاش می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار