نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحویل ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس را به شدت تکذیب می‌کنیم و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در هفته آینده به این اتهام رسیدگی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۰۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 29 April 2023

محمدرضا دشتی اردکانی در جمع برخی خبرنگاران استان یزد حاضر شد و در خصوص انتشار شایعه تحویل ۷۵ دستگاه خودروی شاسی بلند با نمایندگان مجلس اظهار کرد:‌ این خبر ناشی از ادعای یکی از نمایندگان مجلس است که گفته، وزارت صمت، ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان داده تا از استیضاح وزیر جلوگیری شود.

وی افزود:‌ بنده به عنوان عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به این مساله ورود کردم  و با این نماینده صحبت کردم و مستندات را از او جویا شدم که این نماینده تاکید کرد مستندات نزد حراست مجلس است.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان ‌این‌که بنده از حراست پیگیری کردم، گفت: حراست مجلس شورای اسلامی این موضوع را تکذیب کرده است.

دشتی با بیان این‌که قطعا گرفتن ۷۵ خوردوی شاسی بلند را به شدت تکذیب می‌کنیم، تأکید کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در هفته آینده به این اتهام رسیدگی خواهد کرد و ابعاد قضیه را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار