سبحان نژاد : خوشبختانه با رایزنی‌ها و‌پیگری‌ها که با وزارت صورت گرفت مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس فنی حرفه‌ای استان اختصاص یافت و این نوید داده می شود که مشکلات این مدارس برطرف گردد.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ 30 April 2023

نمایشگاه هفته مشاغل مدرسه شهدای سلامت بویراحمد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه بازدید از این نمایشگاه معاون پژوهش و برنامه ریزی، اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: مفتخریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شغل مقدس معلمی مشغول هستیم و این توفیق را مدیون خون شهدا میدانیم که فرصت گرانبهایی را برای ما فراهم نمود.
ایمان سبحانی نژاد افزود: ساخت و توسعه فضا‌های مناسب برای رشته‌های فنی حرفه‌ای باید سرعت گیرد و روی آوردن دانش آموزان به این رشته‌ها باید در درون خانواده‌ها شکل گیرد.
سبحان نژاد بیان نمود: وظیفه داریم حسب ظرفیت‌هایی که در سطح استان داریم و با دارا بودن استعداد‌های متفاوت دانش آموزان شرایط را برای آن‌ها فراهم نماییم و با آموزش صحیح در رشته‌های مختلف فنی حرفه‌ای قطعا بازدهی بسیار مناسبی برای جامعه و استان فراهم خواهد گشت.
وی با اشاره به اعتبار جذب شده و تخصیص آن به مدارس فنی حرفه‌ای ابراز داشت: خوشبختانه با رایزنی‌ها و‌پیگری‌ها که با وزارت صورت گرفت مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس فنی حرفه‌ای استان اختصاص یافت و این نوید داده می شود که مشکلات این مدارس برطرف گردد.
وی در ادامه تصریح نمود: دانش آموزان در کنار تعلیم و تربیت معنویت را فراموش نکنند .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، در این برنامه گفت: ۲۵ هنرستان در شهرستان بویراحمد وجود دارد که شامل ۱۱ هنرستان مستقل و ۱۰ هنرستان ضمیمه می شود.
کورش دلشاد افزود: ۲ هزار و ۶۶۰ هنرجو در قالب ۲۴ رشته مختلف فنی و کارو دانش در این هنرستا‌ها مشغول به تحصیل هستند .
دلشاد با اشاره به استقبال دانش آموزان در سال تحصیلی جاری ابراز داشت: اگر فضای مناسب و تجهیزات مناسب برای دانش آموزان فراهم گردد حتما شاهد استقبال دانش آموزان به رشته‌های مختلف در این هنرستا‌ها خواهیم بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار