مدیر جمعیت هلال‌ احمر شهرستان مارگون از غبار روبی گلزار شهدای این شهرستان با حضور اعضای شورای اداری،پرسنل و اعضای این شعبه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 06 May 2023

غبار روبی گلزار شهدا بمناسبت هفته هلال احمر در مارگون

 

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غبار روبی گلزار شهدا با حضور فرماندار،مدیر هلال احمر،اعضای شورای اداری کارکنان و اعضای جوانان ، داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون به مناسبت فرا رسیدن هفته هلال احمر و با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون در آئین این جلسه افزود: صلح، نماد دوستی و همزیستی مسالمت آمیز است و جمعیت هلال احمر پیام آور این الگوی ارزشمند در عرصه بین المللی است.

اندرخور تصریح کرد:یکی از پایه های اصلی مقابله با بحران های کشور هلال احمر است و در شیوع بیماری منحوس کرونا نیز بسیار ایثارگری و مساعدت کردند همچنین هلال احمر جزء اولین دستگاه‌هایی است که در هنگام حوادث،گرفتاری‌ها و سختی‌ها حضور پیدا می‌کند و نقش امدادی این نهاد در حوادث و بحران‌ها بسیار قوی است.

اینجانب ، هفته هلال احمر را فرصت ارزشمندی برای پاسداشت فرهنگ خدمت صادقانه به مردم و ترویج روحیه ایثارگری در جامعه می دانم و ضمن تبریک این هفته به همه کارکنان واعضای جمعیت هلال احمر علی الخصوص جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون ، آرزوی توفیق ، سلامتی و بهروزی برای این عزیزان دارم.

حسین یوسفی مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون در ادامه نیز افزود: اقتداری که امروز در دنیا به دست آورده ایم، مدیون خون شهدایی ست که جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ادای دین و تکلیف نسبت به شهدای عزیز عنوان کرد و افزود: نباید فراموش کنیم که این امنیت و آرامش موجود در جامعه مرهون از خودگذشتگی و فداکاری شهیدان است.

غبار روبی گلزار شهدا بمناسبت هفته هلال احمر در مارگونغبار روبی گلزار شهدا بمناسبت هفته هلال احمر در مارگونغبار روبی گلزار شهدا بمناسبت هفته هلال احمر در مارگونغبار روبی گلزار شهدا بمناسبت هفته هلال احمر در مارگونغبار روبی گلزار شهدا بمناسبت هفته هلال احمر در مارگونغبار روبی گلزار شهدا بمناسبت هفته هلال احمر در مارگون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار