خطیب جمعه چرام:
در روزهای اخیر اخباری مبنی بر استخدام‌های بی‌ضابطه در یکی از ادارات کهگیلویه و بویراحمد از سوی رسانه‌های استان منتشر شد.این سایت ها مدعی اند به صورت مستند این استخدام های خلاف قانون را دارند.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 12 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: تحولات در دنیا و منطقه غرب آسیا به نفع جبهه توحید و محور آن جمهوری اسلامی در حال رقم خوردن است.

امام جمعه چرام با بیان اینکه اغتشاشات را با نشست سرویس های جاسوسی دهها کشور علیه ایران اسلامی رقم زدند، افزود: کسانی‌که دنبال فروپاشی ایران بودند خودشان گرفتار فروپاشی شدند

همۀ آن‌هایی که بدخواه ملت ایران هستند، از نظام سلطه گرفته تا محور ارتجاع عربی و اپوزوسیون خارجی، امیدوار بودند که اغتشاشات ۱۴۰۱ ایران را دچار فروپاشی کند اما در نهایت آن‌ها خودشان گرفتار فروپاشی و تزلزل شدند.

وی ادامه داد: اراده جمهوری اسلامی در منطقه بر اراده ی کفر و استکبار غلبه کرده است.امروز نیروهای دریایی ما در خلیج فارس و تنگه هرمز قدرت نمایی می کنند و به نیروهای سایر کشورها می گویند اینجا خلیج فارس است و باید فارسی حرف بزنید و جواب ما را بدهید.

افشار تاکید کرد: این ماییم که بر آمریکا تحمیل کردیم که منطقه ما را دیگر جزو اولویت‌های خود نداند. این روز‌ها فقط دو پایگاه آمریکایی در عراق باقی‌مانده و خلیج‌ فارس هم به‌کلی پاک‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌هایی که چند ماه قبل رجزخوانی می‌کردند اکنون خیره مانده‌اند؛ زیرا هرروز بیش از ۳۰ عملیات مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌شود، عنوان کرد: تظاهرات حدود یک میلیونی نفری در سرزمین های اشغالی در اعتراض به نتانیاهو در حال انجام است.

افشار افزود: آن‌هامی‌خواستند سوریه را به آشوب بکشند اما بشار ماند و دوباره به اتحادیۀ عرب بازگشت و اکنون صهیونیست‌ها خودشان دم از فروپاشی می‌زنند.

امام جمعه چرام تاکید کرد: اتفاقات بزرگی در راه است.صبر کنید آب شدن و تمام شدن تمدن ظالمانه غربی را خواهید دید.وعده های الهی را در این چنددهه از عمر انقلاب اسلامی را دیدیم و خواهیم دید.

وی گفت: دشمن نمیتواند بفهمد که چرا، علّت چیست که جمهوری اسلامی هر دفعه از زیر بار این همه فشار میتواند بلند بشود بِایستد، سینه سپر کند، راه خودش را ادامه بدهد؛ این را نمیفهمد. افشار افزود: اینها نتوانستند بفهمند که در عالمِ بشر غیر از محاسبات و مناسبات سیاسی، یک محاسبات و مناسبات دیگری هم وجود دارد که آنها قادر به فهم آن نیستند؛ آنها سنّت‌های الهی است.

 

امام جمعه چرام ادامه داد: خدا میگوید قوانین وسنت های الهی وجود دارد. یکی از این قوانین این است: لَیَنصُرَنَّ اللَهُ مَن یَنصُرُه؛هر کسی که خدا را نصرت کند، خدا او را نصرت میکند.

وی با بیان اینکه اگر نعمت الهی را در جایش مصرف کردید، خدا آن نعمت را بر شما زیاد خواهد کرد؛ این سنّت الهی است، ما بر این نعمت انقلاب اسلامی و راه شهدا شاکر هستیم، اضافه کرد:

سنت های الهی تخلف ناپذیر است و اگر در راه خدا و برای خدا با گام های محکم قدم برداریم پیروزی از آن جبهه ی توحید است.

 

امام جمعه چرام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت سیزدهم با شعار مبارزه با فساد بر سر کار آمد، و عزم ریس محترم جمهور نیز بر این است تا گشت برخورد با مدیران متخلف از اولویت های دولت باشد اما برخی اخباری که در سایت ها منتشر میشود مردم را نسبت به شعارهای دولت کم اعتماد می کند.

وی افزود: در روزهای اخیر اخباری مبنی بر استخدام‌های بی‌ضابطه در یکی از ادارات کهگیلویه و بویراحمد از سوی رسانه‌های استان منتشر شد.این سایت ها مدعی اند به صورت مستند این استخدام های خلاف قانون را دارند.آنچه به اعتماد مردم نسبت به اصل انقلاب ضربه میزند ،بی عدالتی توسط برخی مسولین است.چرا نهادهای نظارتی و استانداری ورود نمی کنند و پاسخ روشنی به افکار عمومی و مردم نمی دهند.اگر چنین خبری که انتشار یافته صحیح باشد باید برخورد صورت گیرد و افشا کننده ی این خلاف قانون را تشویق کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار