در مسابقات هوش مصنوعی در استانبول ترکیه:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب رتبه اول دانش آموزان استان در زمینه هوش مصنوعی در استانبول ترکیه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 23 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت خواه با تبریک این موفقیت ارزشمند در سطح بین المللی گفت: ۲۴ تیم از سراسر دنیا در مسابقه معتبر بین المللی اختراع، نوآوری و استارت آپ تحت عنوان یک ایده یک دنیا (۱i۱w) دراستانبول ترکیه آخرین اختراعات خود را در زمینه هوش مصنوعی ارائه دادند.
وی گفت: اختراع دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه استفاده از هوش مصنوعی در در صنعت خودرو سازی می‌باشد که با نظر هیئت داوران مدال طلا و جایزه ویژه ایننوپا (INNOPA) را در میان تیم‌های شرکت کننده کسب کرد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: اعضای تیم اعزامی استان شامل؛ مربی تیم اختراعات جمهوری اسلامی ایران دکتر احمدرضا افشاری، سرپرست دکتر محمد دارابی از دانشگاه صنعتی شریف و دانش آموزان، ماهان بیژن پور، آرتان آریانفر، رضا برازش از دبیرستان پسرانه توحیدی و آتنا شجاعی فر و پارسا سی سختی از دیگر مدارس بودند.
محمد جمالی آرند با تبریک این افتخار بزرگ بین المللی به جامعه فرهنگی ودانش آموزی کشورگفت: در بیانه هیئت داوران در خصوص این اختراع آمده است: "این جایزه معتبر نشان از کار سخت، تعهد و خلاقیتی است که تیم شما از ایران نشان داده است. نوآوری شما نه تنها تأثیر عمیقی بر هیئت داوران گذاشته، بلکه سهم مؤثری در زمینه هوش مصنوعی خواهد داشت. "
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در مسابقات هوش مصنوعی در استانبول ترکیه دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی در دنیا شگفتی ساز شدند گفت: این موفقیت و افتخار بین المللی نشان از هوش و استعداد بالای دانش آموزان این استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار