کلینیک ویژه دندانپزشکی یاسوج با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولین و مدیران افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ 02 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ دکتر سعید جاودان سیرت، سرپرست دانشگاه گفت: این کلینیک با مجهزترین تجهیزات روز و با تعرفه دولتی در سه شیفت به مردم ارائه خدمت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بیماران خاص نیز با تعرفه دولتی تحت پوشش قرار خواهند گرفت. امید است بتوانیم در سایر شهرستان‌ها به ویژه کهگیلویه و گچساران این کلینیک‌ها را راه اندازی نماییم.

دکتر جاودان سیرت با بیان اینکه هم اکنون ۴ یونیت افتتاح شده و ظرفیت افزایش یونیت تا ۸ عدد را نیز دارد، گفت: نحوه استقابل مردم و متخصصین راهگشای توسعه این مرکز از لحاظ کمی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کلینیک دندانپزشکی یاسوج با هزینه‌ای بیش از ۳میلیارد در مساحتی حدود۶۰۰مترمربع در میدان امام حسین، جنب اورژانس ۱۱۵ روبرو صدا و سیما واقع در بیمارستان شهید رجایی افتتاح شد.

در ادامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: برای اولین بار در سطح استان اتاق عمل بیهوشی اطفال بیمارستان شهید بهشتی جهت بیهوشی اطفال زیر ۸ سال که نیاز به بیهوشی و ترمیم دندان دارند راه اندازی شده است.

دکتر محمود شهامت ابراز داشت: نوبت دهی به صورت اینترنتی و حضوری خواهد بود که شماره تماس و آدرس اینترنتی جهت دریافت نوبت طی روز‌های آینده متعاقبا اعلام خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: تمام تخصص‌های دندانپزشکی شامل ارتودنسی، ترمیمی، عصب کشی ریشه، پروتز و جراحی لثه و... ارائه داده خواهد شد

وی افزود: زمان فعالیت کلینیک شبانه روزی می‌باشد که از ساعت ۸شب تا ۸ صبح خدمات اورژانس دندانپزشکی صورت خواهد گرفت.

دکتر شهامت ابراز داشت: این کلینیک دارای بخش دندانپزشکی تحت بیهوشی بوده و خدمات این قسمت در اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی ارائه داده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار