مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:آب شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از عصر پنجشنبه به مدت ۴۸ ساعت دچار آفت فشار شده است.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 15 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد غریبی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: آب بسیاری از مناطق و محلات شهر دوگنبدان به علت بهسازی و انجام عملیات تعمیرات در خط انتقال ۳۰ اینچ حدفاصل ایستگاه پمپاژ آب امامزاده جعفر به سمت مخازن ذخیره آب این شهر دچار تنش شده است.

وی بیان کرد: تنش آبی مورد نظر که برای انجام عملیات اجرایی به صورت غیر پیش بینی شده بوده، از بعد از ظهر پنجشنبه تا ظهر روز شنبه بیست و هفتم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد همچنین ضمن اشاره به تغییر زمان هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق از هفته اول تیرماه به ۲۶ خرداد تا یکم تیرماه به علت همزمان بودن با هفته قوه قضائیه تصریح کرد: از مردم با فرهنگ شهر دوگنبدان انتظار می‌رود از مصارف غیرضروری آب پرهیز کنند و صرفه جویی در مصرف آب را در تمامی اوقات در برنامه شبانه روزی داشته باشند.

وی بیان کرد: بروز کمبود و افت فشار آب در شبکه توزیع بعضی از مناطق دور از انتظار نیست.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان اظهار داشت؛ با توجه به وضعیت آب و هوایی گرم در شهر دوگنبدان، عملیات اجرایی مورد نظر با همکاری، کمک و به کارگیری امکانات و پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و تلاش بی وقفه کارکنان واحد‌های مختلف امور آبفا شهرستان انجام خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار