فرماندار یزد گفت: عید غدیر فرصتی مناسب برای تبیین جایگاه ولایت بوده و بزرگداشت این عید بزرگ شیعیان یک تکلیف همگانی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ 21 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، اولین نشست هماهنگی ستاد غدیر شهرستان یزد با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌های فرهنگی و هنری در این ایام، در سالن ولایت فرمانداری برگزار شد.

سید محمدرضا مدرسی در این نشست با اشاره به اهمیت ویژه ائمه جهت بزرگداشت عید غدیر خم، اظهار کرد: عید غدیر بعنوان عید شاخص برای شیعیان، فرصتی مغتنم برای فرهنگ‌سازی و تبیین جایگاه ولایت است.

فرماندار یزد با تأکید بر مشارکت همگانی جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه‌های عید غدیر، افزود: بزرگداشت غدیر یک وظیفه همگانی است و باید جشن‌های دهه امامت و ولایت با شکوه بیشتر و با استفاده از ظرفیت‌های جوانان، محلات و حضور سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شود.

مدرسی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی و وزن دادن به آن‌ها برای برنامه‌های داخلی تأکید کرد و خواستار اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده در سطح شهر برای حضور اقشار مختلف مردم در برنامه‌های دهه امامت و ولایت شد.

گفتنی است آذین‌بندی سطح شهر، برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، اجرای جشن‌های خانوادگی و برنامه‌های ویژه کودکان، برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی از جمله مصوبات این جلسه بود. ضمن اینکه مراسم جشن غدیر همزمان با سراسر کشور در محل بوستان شهدای یزد برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار