مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از ادامه عملیات جستجوی پیکر جوان غرق شده در رودخانه خرسان در مارگون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶ 29 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ، کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون در عملیات جستجوی فرد غرق شده در رودخانه خرسان افزود: از ساعت ۱۳ روز جمعه دوم تیرماه ۱۴۰۲ با اعلام غرق شدن جوان ۱۸ ساله از اهالی روستای "زیرعنا" از منطقه "بردپهن" بخش "زیلایی" بلافاصله یک گروه امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون به منطقه اعزام شد که به علت وحشی و خروشان بودن رودخانه "خرسان" و شرایط کوهستانی منطقه تاکنون این عملیات ادامه داشته است.
فلاحی دوست افزود: امدادگران هلال احمر در کنار نیرو‌های نجات غریق و تیم غواصی آتش نشانی یاسوج و عوامل انتظامی و همراهی نیرو‌های مردمی منطقه، بخش وسیعی از مسیر رودخانه را پایش کرده اند، اما تاکنون جسد پیدا نشد.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر تاکنون چهار تیم سه نفره به محل اعزام کرده که وظیفه پشتیبانی را در این عملیات نیز برعهده دارند و امیدواریم این زحمات که قریب به ۱۰۰ ساعت ادامه داشته است منتج به نتیجه باشد و باعث تسکین آلام آسیب دیدگان از این حادثه شود.

رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج در رابطه با عملیات جستجو برای پیدا کردن جسد این جوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه "خرسان" گفت: طی روز‌های سوم و ششم تیرماه ۱۴۰۲ به مدت ۴۸ ساعت عملیات غواصی و جستجو با تیم ۸ نفره غواصی برای یافتن جسد این جوان انجام داده ایم، اما تاکنون به نیتجه‌ای نرسیده ایم و جسد پیدا نشد.
محمد رستمی، افزود: رودخانه خرسان بزرگ، وحشی و خروشان است و با وجود تلاش‌های صورت گرفته تاکنون موفق به پیدا کردن جسد این جوان نشده ایم البته عملیات جستجو همچنان ادامه دارد و به فرماندار، بخشدار، دهیار و اهالی منطقه اعلام کردیم که اگر ظن و گمانی دارند به ما اعلام کنند تا دوباره تیم غواصی به محل اعزام کنیم.
وی ادامه داد: طبق گفته اهالی این جوان ۱۸ ساله به دلیل آشنا نبودن به فن شنا و وحشی بودن رودخانه روز دوم تیرماه در رودخانه خرسان غرق شد و تاکنون تلاش‌ها برای پیدا کردن جسدش بی نتیجه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار