رییس کل دادگستری استان با اشاره به یاوه گویی دشمنان در خصوص عدم توجه به نقش بانوان در نظام جمهوری اسلامی گفت: حضور موفق و اثرگذار بانوان در دستگاه قضا مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنان است.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ 01 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، رییس کل دادگستری استان یزد در جمع کارکنان حوزه قضایی شهرستان اشکذر با گرامی داشت هفته قوه قضاییه گفت: واقعه هفتم تیر، فاجعه غم باری که ضربه سنگینی را بر نظام نوپای جمهوری اسلامی وارد کرد.
وی افزود: شهیدبهشتی انسانی جامع و کامل بود که به آموختن اکتفا نکرد بلکه عمل به آموخته ها مهمترین ویژگی آن شهید بزرگوار بود.
دهشیری اظهار داشت: ستاد دیه از منبعث از ایده ی تفکر شهید بهشتی بود که پیش از انقلاب و در راستای حمایت از خانواده زندانیان انقلابی در بند رژیم طاغوت تشکیل و پس از انقلاب به عنوان صدقه جاریه ادامه پیدا کرد.
وی افزود: پایه گذاری قوه قضاییه و تربیت نیروی متعهد و متخصص برای نظام از دیگر اقدامات شاخص آن شهید والا مقام بود.
دهشیری تصریح کرد: هفته قوه قضاییه بهانه ای جهت ارائه کارنامه و بخشی از زحمات کارکنان قوه و اقدامات انجام شده به جامعه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین می باشد.
وی گفت: سال 1401 سال پرچالشی برای قوه قضاییه در حوزه های مختلف به ویژه در دوران اغتشاشات بود چرا که دشمن با تمام قوا به میدان آمد تا این نظام ریشه دار را به زعم باطل خودش از پای در آورد.
دهشیری با اشاره به هجمه های وارد شده در دوران اغتشاشات بر قوه قضاییه گفت: فشارهای روحی و روانی کار را برای کارکنان دستگاه قضا در دوران اغتشاشات بسیار سخت کرد اما اقتدا به شهدای حادثه هفتم تیر و شهید بهشتی منجر شد تا مجموعه دستگاه قضا از این آزمون سربلند بیرون آید.
رییس کل دادگستری استان یزد در پایان گفت: باید قدردان نعمت خدمت به مردم باشیم و از فرصت ایجاد شده جهت ارائه بهترین خدمت به مردم تحت زعامت ولایت فقیه استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار