عملیات جستجوی جوان غرق شده در رودخانه خرسان پس از هشت روز تلاش امدادگران کهگیلویه و بویراحمدی همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 01 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: از ساعت ۱۳ روز جمعه دوم تیرماه امسال با اعلام غرق شدن جوان ۱۸ ساله از اهالی روستای زیر عنا در منطقه بردپهن بخش زیلایی بلافاصله گروه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و آتش نشانی به منطقه اعزام شدند که به علت خروشان بودن رودخانه منطقه تاکنون این عملیات ادامه دارد.
کاظم فلاحی دوست افزود: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶ گروه سه نفره به همراه تجهیزات تخصصی نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل منطقه اعزام کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مواردی که امسال در یکی از نقاط کشور تجربه شده به دلایل مختلف عملیات کشف جسد غرق شدگان پس از یک هفته تلاش طولانی شد.
فلاح دوست تاکید کرد: برخورد با تخته سنگ و پنهان شدن جسد در جایی که از مشاهده امدادگران دور می‌ماند یا متلاشی شدن آن از سوی آبزیان دلیل ناکام ماندن عملیات کشف جسد‌های غرق شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش امدادگران هلال احمر و آتش نشانی تلاش برای کشف جسد این جوان کهگیلویه و بویراحمدی منجر به نتیجه شود.
فرماندار شهرستان مارگون نیز گفت: با توجه به خروشان بودن رودخانه و احتمال رفتن جسد در آب حوزه استحفاظی لردگان در استان چهارمحال بختیاری هماهنگی‌های لازم برای جست و جو در این استان انجام شده است.
مختار اندرخور با اشاره به اینکه خانواده این جوان جانباخته چشم انتظارجسد فرزندشان هستند تاکید کرد: از فردا گروه‌های جستجوگر برای کشف جسد این جوان به چهارمحال بختیاری اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار