با تلاش فراوان و دلسوزی برای فرزندان این دیار تبدیل شرایط گرم و سوزان به شرایط مناسب جهت برگزاری سخت ترین آزمون زندگی فرزندان این دیار طی دو شبانه روز گذشته دغدغه ی مدیر و مجموعه ی آموزش وپرورش لنده شد .
کد خبر: ۱۱۱۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 04 July 2023

با همه سختی های سر راه، با همت و تلاش بالای نیروهای ستادی از رئیس تا معاونین و نیروهای خدماتی و همراهی سایر دستگاه های اداری یک بار دیگر اراده بر این است تا کنکور در لنده به عنوان بزرگترین رویداد علمی سالم و باکیفیت برگزار شود.

از جمله مهمترین کمبودات پیش رو در برگزاری با کیفیت چنین رویداد سرنوشت سازی قطعا داشتن یک فضای مناسب است.

سالهاست این مطلب گفته می‌شود که داشتن یک فضای با کیفیت تحت هر عنوان ،  سالن ورزشی مجهز یا سالن همایش و...حداقل نیاز آموزش وپرورش یک شهرستان است و اگر این خواست محقق گردد آموزش و پرورش خواهد توانست ضمن برگزاری مناسبت های مختلف مجموعه ی بزرگ فرهنگی  آموزشی خود دست سایر دستگاه ها و نهادهای دیگر را بگیرد.

این ساعت و پیش از آن چهل و هشت ساعت گذشته به دلیل کمبود فضای مناسب از رئیس تا معاونین و سایر نیروهای آموزش وپرورش دست به دست هم دادند تا فضاهای مورد نیاز محل آزمون کنکور به عنوان مهمترین رویداد علمی آماده شود.

بنابراین گزارش گرمای 43 درجه ی سوزان این روزهای لنده که بارها در خبر هواشناسی نیز آورده شده است باعث گردید تا تبدیل این دما به پایین ترین سطح ممکن اولین اولویت مجموعه ی آموزش وپرورش لنده باشد.

در شهرستانی که هیچ فضایی مناسب وجود ندارد یک همت مضاعف می‌خواهد تا این شرایط و آنهم برای دو شبانه روز به صورت پایدار بوجود آید.

با تلاش فراوان و دلسوزی برای فرزندان این دیار تبدیل شرایط گرم و سوزان به شرایط مناسب جهت برگزاری سخت ترین آزمون زندگی فرزندان این دیار طی دو شبانه روز گذشته دغدغه ی مدیر و مجموعه ی آموزش وپرورش لنده شد و بحمدالله فضاهایی که کمترین تجهیزات را داشتند به یک فضای مناسب تبدیل شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده در گفتگویی کوتاه با تابناک فقط یک خواسته از مردم لنده داشت و این خواسته رعایت مصرف برق در روزهای چهاردهم و پانزدهم در تایم صبح بود تا این رویداد مهم با همکاری همه مردم لنده پشت سر گذاشته شود و فرزندان این منطقه در شرایط مناسب آزمون خود را برگزار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار