جلسه شورای فرهنگی هنری شهرداری و شورای اسلامی شهر لنده برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 05 July 2023

به گزارش تابناک؛ در این نشست با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، مسئول امور فرهنگی اجتماعی شهرداری، مشاور فرهنگی شهردار و اهالی پیشکسوت هنر برگزار گردید.

شهردار لنده در این نشست ضمن خیر مقدم به حاضرین توجه به مسائل فرهنگی را از اولویت های شهرداری لنده دانست.

مهندس رنجبر اظهارداشت؛ در بودجه امسال شهرداری به حوزه فرهنگ توجه ویژه ای شد و بیان داشت، شهرداری از ایده ها و نظرات اهالی فرهنگ و هنر استقبال می‌کند.

در ادامه دکتر محمدی رئیس شورای اسلامی شهر لنده اظهارداشت؛ اهمیت فعالیت های هرهنگی در جهت ارتقای فرهنگ شهروندی بر کسی پوشیده نیست و شهرداری همگام و هم قدم با هنرمندان در این حوزه همراه خواهد بود.

وی بیان داشت؛ تاسیس انجمن نشاط سازی، موزه فرهنگ شهر، المان تعزیه در یکی از میادین و اجرای جشن های شادی در محلات با استفاده از ظرفیت های هنری هنرمندان پیشنهاداتی است که ارائه میشود و از همه هنرمندان در تمام رشته های هنری درخواست داشت که شهرداری را در اجرای فعالیت های فرهنگی هنری همکاری نمایند.

رئیس شورای شهر لنده گفت؛ درب شورا و شهرداری به روی جامعه هنری باز است و از ایده های آنها در جهت شادابی و زیباسازی شهر استقبال می کنیم.

در ادامه این نشست مسئول امور فرهنگی اجتماعی انتقال مفاهیم فرهنگی مورد نظر مدیریت شهری به شهروندان با زبان هنر ، شراکت نخبگان و هنرمندان در تصمیم گیری های شهری و انتخاب نخبگان و هنرمندان مناطق مختلف شهر به عنوان همیار شهردار را از موضوعات مورد نظر خود برشمرد.

در این نشست سایر عزیزان مدعو با بیاناتی آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کردند و در ادامه آقای سلیمان تاج الدینی فعال فرهنگی-هنری و از هنرمندان پیشکسوت شهر به عنوان مشاور هنری شهردار معرفی گردید.

جلسه شورای فرهنگ و هنر شهرداری و شورای شهر لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار