استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان هفته به شهرستان لنده سفر کرد و علاوه بر بازدید از چند پروژه، با خانواده شهیدان کریمی و نوری دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ 06 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد   سید علی احمدزاده عصر امروز با سفر به شهرستان لنده علاوه بر بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان با مادر سردار شهید جانمحمد کریمی از شهدای عملیات پد خندق دیدار کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن اینکه انقلاب اسلامی مدیون شهدا و خانواده آن‌ها به ویژه پدران و مادران شهدا است، از مادر شهید کریمی دعوت کرد
در روز سفر رئیس جمهور با حضور در فرودگاه یاسوج از آیت‌الله دکتر رئیسی و هیات دولت استقبال کند.

وی در ادامه افزود: مادر شهید نوری نابینا شدند و با توجه به اینکه جاده دسترسی به مزار شهید نوری در روستای "گَرَگ" وجود ندارد دستور دادیم که مسیر احداث و آسفالت شود تا به سال‌ها چشم انتظاری مادر شهید پایان دهیم که مسیر آماده شده و امروز می‌توانیم مادر شهید را برای زیارت مزار فرزندش به روستا ببریم ضمن اینکه مسیر به زودی آسفالت می‌شود.

در این دیدار مادر شهید کریمی ضمن قدردانی از حضور استاندار و سایر مسئولان شهرستانی گفت: علی‌رغم شرایط جسمانی برای استقبال از هیات دولت در فرودگاه یاسوج حضور پیدا می‌کند.

همچنین استاندار در دیدار با حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهر لنده با تبریک عید غدیرخم گفت: دولت برای خروج لنده از محرومیت خیلی جدی پای کار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هماهنگی و همدلی میان فرماندار و بخشداران در لنده افزود: مسئولان دلسوز این شهرستان پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت کار‌هایی در لنده در حال انجام است، افزود: در سفر دور دوم دولت به استان، توجه بیشتری به این شهرستان می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جاده‌ها در لنده با مشکل مواجه هستند و در نشست چند روز گذشته در هیات دولت بر به نتیجه رسیدن جاده لنده به تراب اصرار داشتیم که باید به نتیجه برسد، ضمن اینکه در موگرمون و مسیر شهید طیب کار‌هایی باید انجام شود.

احمدزاده به پروژه برق‌رسانی پایدار به لنده اشاره و عنوان کرد: کار برق‌رسانی پایدار و مطمئن در منطقه در دست انجام است.

گفتنی است استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه برنامه‌های خود از جاده تراب به لنده به طول ۳ کیلومتر بازدید کرد، این پروژه دارای ۹۷ میلیارد تومان اعتبار است و در صورت تامین اعتبار در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار