استاندار کهگیلویه وبویراحمد با داود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوردیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹ 10 July 2023

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاونین و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیداری موثر داشت که تا ساعت ۲۴ شب به طول انجامید و پیرامون مسائل مختلف این استان بحث و تبادل نظر شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این دیدار گفت: جلسه خوبی با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیرامون مسائل مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله توسعه این استان داشتیم.
در حالی که استان کهگیلویه وبویراحمد در آستانه دور دوم سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان قرار گرفته است جلسات تخصصی مختلف و فشرده و دیدار‌های مختلفی با مسئولین کشوری و وزارتخانه‌ها به صورت شبانه روزی برگزار و در خصوص پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا و آینده استان برنامه ریزی و تصمیمات جدی گرفته می‌شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد خود را برای استقبالی صمیمی، گرم و پرشور از آیت الله رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت به این استان آماده می‌کند.
وی عنوان کرد: کهگیلویه وبویراحمد برنامه‌های بسیار مهم و کلیدی برای ایجاد تحولات بزرگ در همه بخش‌ها در این سفر در دستور کار دارد و پروژه‌های مهم و اشتغالزا و امیدآفرین برای مردم کلنگ زنی خواهد شد.
احمدزاده با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد وارد مدار توسعه و تحولات بزرگ و طرح‌های مهم شده است تاکید کرد: این استان به طور قطع نیازمند توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه بوده و افزایش اعتبارات استان در همه بخش‌ها از ضروریات این استان است.
استاندار بر حمایت از سرمایه‌گذاران در استان تاکید کرد و اظهار داشت: عزم و اراده خوبی برای جلب و توجه سرمایه گذاری در استان وجود دارد و در این خصوص گام‌های موثری برداشته شده است.
احمدزاده با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های استان به رئیس برنامه و بودجه کشور خواهان توجه بیشتر و گسترده‌تر به همه حوزه‌های استان شد که مورد تحسین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گرفت.
داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این دیدار اعلام کرد: کار‌های انجام شده در استان کهگیلویه وبویراحمد آنقدر موفقیت آمیز است که در تاریخ این استان بی سابقه بوده و قابل تحسین می‌باشند و در این خصوص دستورات مهم و ویژه‌ای برای کهگیلویه وبویراحمد صادر کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهادی پای کار است، گفت: این استان مورد توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه قرار دارد و قطعا مشکلات آن‌ها بررسی و نسبت به رفع آن‌ها تمهیدات لازم بکار گرفته خواهد شد.
وی اظهار داشت: استان کهگیلویه وبویراحمد به صورت ویژه دیده می‌شود و تا رفع محرومیت از این استان همه جانبه اعتبارات لازم را تامین می‌کنیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز نیز دیداری با دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و سایر وزارء پیرامون تعیین تکلیف پروژه‌های سفر دور دوم رئیس جمهور به استان خواهد داشت که خبر‌های خوب و امید آفرینی از پروژه‌های استان مخابره خواهد شد.
احمدزاده یادآور شد: پروژه‌هایی در استان ما در دست اقدام است و پروژه‌هایی هم کلنگ زنی می‌شوند که استان را متحول می‌کند.
وی ادامه داد: آخرین خبر‌ها حاکی از آن است که طرح‌ها و پروژه‌های زیادی برای ایجاد تحول، توسعه و رفع محرومیت در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
این روز‌ها جلسات بی امان و گسترده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تیم دولت در سطح ملی با معاونین رئیس جمهور و وزرای دولت ادامه دارد تا اینکه استان به طور کامل بر مدار تحول و توسعه قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار