استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مجموعه فرهنگی، زیارتی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شلمچه مرز ایران و عراق بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 20 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار با بیان اینکه در حال آماده سازی این مجموعه فرهنگی و زیارتی به منظور خدمات رسانی به زائران در ایام محرم به ویژه در روز‌های تاسوعا و عاشورا هستیم گفت: وضعیت سایت خدمات رسانی به زوار حسینی در منطقه شلمچه مورد بررسی قرار گرفت.
سید علی احمدزاده افزود : در این بازدید اهم مشکلات و نیازهای مجموعه فرهنگی و زیارتی استان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم به مدیران مربوطه برای رفع نواقص و نیازها خصوصا در حوزه زیرساختی داده شد .

احمدزاده گفت : یکی دیگر از نقاط مورد بازدید اردوگاه شهید باکری در نزدیکی مرز شلمچه بود که با توجه مهیا بودن زمین مختص استان در این اردوگاه ، پیگیری های لازم برای احداث سایت سپاه استان در راستای خدمات رسانی به اردوهای راهیان نور صورت گرفت که امیدواریم با احداث این سایت ، خدمات رسانی به اردوهای راهیان نور ، با کیفیت بهتری انجام شو د.

لازم به توضیح است هنگام حضور استاندار در منطقه مرزی ، مراسم ورود و تشیع پیکر شهدای تازه تفحص شده در حال برگزاری بود که احمدزاده و هیئت همراه در این مراسم شرکت کردند .
احمدزاده در پایان اظهار داشت : پس از سفر دو روزه هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد که برکات زیادی برای استان داشت، بلافاصله به شهر آبادان سفر کردم و این مجموعه را برای خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) آماده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار