استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت‌: وسعت منطقه ویژه اقتصادی زاگرس ٢ برابر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ 22 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی شامگاه روز گذشته در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی زاگرس اظهار کرد: شهرک صنعتی اسلام آباد غرب در کنار ٢ برابر شدن وسعت منطقه ویژه اقتصادی زاگرس به زودی توسعه می‌یابد.

وی افزود: زیرساخت‌هایی برای توسعه منطقه ویژه لازم بود که خط انتقال گاز با یک لوله ١٢ اینچی و ایجاد زیرگذر برای رفت و آمد ایمن به منظور تأمین برق این منطقه فراهم شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی زاگرس ۵۵٠ اشتغالزایی مستقیم دارد که از هشت ماه آینده به بعد با تکمیل فاز‌های نهایی واحد‌های صنعتی برای بیش از پنج هزار نفر اشتغالزایی می‌شود.


منطقه ویژه اقتصادی با وسعت بالا مشوقی خوب برای سرمایه‌داران


کیوان کاشفی رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی زاگرس اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی از معدود مناطق ویژه اقتصادی بخش خصوصی کشور است که در زمینی به مساحت ١۵٠ متر مشوق‌های خوبی برای سرمایه‌گذاران دارد.

وی افزود: ١٨ واحد بزرگ صنعتی در منطقه ویژه مستقر است که یکی از ویژگی‌های این منطقه معافیت مالیاتی ١٢ ساله است که سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت این منطقه جذب می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امید است توسعه این منطقه سبب شود در سال جاری به یکی از اصلی‌ترین مناطق اقتصادی استان کرمانشاه تبدیل شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار