۹۰ درصد از کتاب‌های درسی مورد نیاز دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد برای سال تحصیلی آینده تهیه شده است.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ 23 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: ۵۰ درصد از کتاب‌های درسی دانش آموزان استان بین نمایندگی‌های از پیش تعیین شده در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
ایمان سبحانی نژاد افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده ثبت سفارش کتاب‌های درسی در روز‌های اول تا دهم شهریور امسال انجام می‌شود.
وی همچنین از تشکیل کمیته صیانت از حقوق دانش آموزان خبر داد و تاکید کرد: این کارگروه به منظور رسیدگی به شکایت‌های دانش آموزان استان برای ثبت نام عادلانه براساس موقعیت جغرافیایی فعالیت می‌کند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از مجموع ۱۲۵ هزار دانش آموزان میان پایه استان۷۰ درصد نام نویسی شده است.
سبحانی نژاد تاکید کرد: امسال براساس دستورالعمل، ثبت نام میان پایه دانش آموزان از سوی اولیای مدارس انجام می‌شود و جز در مواردی که دانش آموزان قصد انتقال به مدرسه دیگری را داشته باشند نیاز به اقدام خانواده‌ها نیست.
وی تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان پایه‌های ورودی (اول و هفتم) هم اکنون در حال انجام است و خانواده‌های این دانش آموزان می‌توانند برای نام نویسی فرزندان خود اقدام کنند.
۱۷۰ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار