زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: هدف مشترک همه مسئولان نظام، خدمت به مردم است.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 07 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از مهر، سردار محمد طراقیه روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه دادستان‌های نظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه یکی از اهداف نیرو‌های مسلح در کشور، افزایش احساس امنیت هم به لحاظ ذهنی و هم عینی است، گفت: قطع یقین یکی از ارکان اصلی توسعه کشور امنیت بوده و نیرو‌های مسلح در این زمینه به عنوان پیشقراولان امنیت در حال خدمت به مردم هستند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه به هر میزان که اقتدار نیرو‌های مسلح در کشور بیشتر باشد، به همان میزان شاهد وجود امنیت پایدار که لازمه توسعه است، در جامعه خواهیم بود، تصریح کرد: بدون شک همه مسئولان این هدف مشترک را دنبال می‌کنند تا به مردم خدمت‌رسانی کنند، از این رو علاوه بر این تلاش داریم تا با رعایت حقوق شهروندی و سایر مسائل به این مهم دست یابیم.

دادستان نظامی سابق استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از ترس‌ها و ناراحتی‌های دشمن، وجود نیرو‌های مسلح قوی در کشور است، خاطرنشان کرد: همین موضوع باعث شده است تا مأموریت‌های سازمانی قضائی نیرو‌های مسلح بسیار مهم و خطیر باشد.

ناصر اصل‌کریمیان، غیرقابل نفوذ بودن قضات را یکی از ضروریات این قشر برشمرد و با یادآوری اینکه قضات باید به وظایف خطیر خود به درستی عمل کنند، اظهار کرد: علاوه بر این قضات باید از اخلاق نیکو برخوردار بوده و بردبار باشند.

وی یکی از وظایف سازمان قضائی نیرو‌های مسلح را برخورد با بی‌نظمی‌ها و ارتکاب بزه در نیرو‌های مسلح عنوان کرد و گفت: سالم نگه داشتن نیرو‌های مسلح یکی از وظایف خطیر این سازمان بوده و این وظیفه منتج به این خواهد شد تا نیرو‌های مسلح از هرگونه جرایمی به دور باشند. گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های ناصر اصل‌کریمیان قدردانی و بهرام علیزاده به عنوان دادستان جدید نظامی استان زنجان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار