معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با ستون پل در جاده خدابنده _ کرسف منجر به فوت ۲ جوان شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹ 04 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، داود مهرگان امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران گفت: وقوع این تصادف در کیلومتر پنج قیدار به کرسف رخ داد که در این سانحه پژو ۴۰۵ با ستون پل برخورد کرده و ۲ سرنشین در دم جان باختند.

او با بیان اینکه نجات‌گران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند، متذکر شد: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان - تهم - چورزق توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد، اظهار کرد: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند. نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار