واحد تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد جایزه هفدهم کیفیت ایران را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ 13 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، کارخانه لبنیات کوه گل سال ۸۹ با ظرفیت ۸۰ تن مواد لبنی به بهره‌برداری رسید و اکنون به صورت روزانه بین ۲۵ تا ۳۵ تن انواع فرآورده‌های لبنی را تولید و روانه بازار می‌کند.

برادران اتابک سرمایه‌گذاران این واحد تولیدی برای راه‌اندازی این کارخانه از سرمایه شخصی استفاده کرد تا گامی در جهت خدمت به بخش تولید و ایجاد اشتغال هم‌استانی‌ها بردارد.

تولیدات شرکت کوه گل شامل ماست، شیر، خامه، بستنی و دوغ پاستوریزه است که در این شرایط مهم اقتصادی با ۱۶ شعبه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد فعال بوده و توانسته زمینه اشتغال بیش از ۷۰ نفر را فراهم کرده است.

واحد تولیدی اتابک به تازگی موفق به اخذ گواهینامه و جایزه اهتمام به کیفیت از معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد شده است.

جایزه ملی کیفیت ایران به عنوان بزرگترین رخداد نهضت فراگیر اهتمام به کیفیت و بستری مناسب به منظور رقابت تخصصی تولید کنندگان محصولات و ارائه دهندگان خدمات است که در راستای اجرای بند بیستم ماده ۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد توسط سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی این وظیفه در کشور به برگزیدگان اهداء می‌شود.

ممتازین دوره هفدهم جایزه ملی کیفیت ایران در تیرماه سال ۱۴۰۲ با الگوی کیفیت جهان اسلام و محوریت کیفیت زیربنای رشد تولید در دولت مردمی و تحولی سیزدهم انتخاب شده‌اند ارزیابی و امتیازات واحد‌های متقاضی در هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران بر مبنای مدل کیفیت جهان اسلام انجام و نتایج به تایید کمیته فنی و تصویب شورای سیاست‌گذاری رسیده است و شرکت کوه گل اتابک در سطح گواهینامه اهتمام به کیفیت برگزیده شده است.

به همین منظور واحد تولیدی برادران اتابک به عنوان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی در سالن اجلاس سران در پایتخت ایران اسلامی مورد تجلیل و تقدیر مسوولان ملی قرار گرفت.

در همین خصوص معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از شرکت‌هایی که در استان فعال بوده کوه گل اتابک است که طبق تحقیقات اداره‌کل استاندارد به عنوان شرکت جهت اخذ جایزه ملی کیفیت با عنوان گواهی اهتمام کیفیت محصولات معرفی و پس، از ارزیابی کمی و کیفی تنها شرکت استان بوده که موفق به اخذ گواهی شده است.

علی محمد روستا عنوان کرد: از آنجا که در دولت سیزدهم اهتمام و عزم جدی مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان وجود دارد طی مراسمی با حضور مدیران مربوطه از این واحد و محمدرحیم اتابک تجلیل کرد.

هفدهمین جایزه ملی کیفیت ایران به واحد تولیدی استان رسید

هفدهمین جایزه ملی کیفیت ایران به واحد تولیدی استان رسید

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
بسیار عالی واقعا محصولات با کیفیتی دارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار