رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: سیاست کاری دادگستری استان بر اساس رویکرد مشورتی، تبادل افکار و آراء و تصمیات بر اساس عدالت خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ 14 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، رئیس کل دادگستری استان زنجان امروز در جلسه هم اندیشی با قضات دادگاه‌های تجدید نظر و کیفری یک استان با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند دادگاه‌های تجدید نظر در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دستگاه قضا اظهار داشت: سیاست کاری دادگستری استان بر اساس رویکرد مشورتی، تبادل افکار و آراء و تصمیات بر اساس عدالت خواهد بود.
رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه قضات دادگاه‌های تجدید نظر به لحاظ تجارب ارزنده، دانش بالای حقوق و قضایی و جایگاهی که دارند در ارائه کمک مشورتی و تبادل افکار و انتقال تجارب به قضات جوان و کم تجربه در دادسراها و محاکم نقش موثرتری دارند که از این ظرفیت باید به نحو  مطلوب  استفاده کرد.
وی با بیان اینکه سلامت دستگاه قضایی در سایه عملکرد و اقدامات موثر کارکنان است، افزود: خوشبختانه قضات و کارکنان دادگستری استان از همکاران باسواد، سالم و پاکدست هستند، بنابراین با این ویژگی‌ها ارائه خدمات قضایی به مردم با تلاش و همت مضاعف و روحیه جهادی و با رفتار محترمانه و روابط صحیح ارزشمند خواهد بود.
حجت‌الاسلام فرجی برگزاری نشست‌های  قضایی به صورت منظم مستمر در همه حوزه‌های قضایی استان در راستای تبادل نظر در مباحث علمی، قضایی و نقد آرا در در رفع ابهامات و ایجاد وحدت رویه در محاکم استان مهم و ارزشمند بیان کرد. 
در ابتدای این جلسه قضات دادگاه‌های تجدید نظر استان و کیفری یک استان به بیان دیدگاه‌ها و مطالب خود پرداختند.

برچسب ها: زنجان ، دادگستری ، عدالت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار