در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در بیانیه‌ای این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 15 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در بیانیه‌ای این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: دشمنان ما کارشان توطئه، خیانت و جنایت هست و هرگز دست از این فکر پلید بر نداشته و چهره کریه و زشتشان همواره نمایان می‌کنند. دوباره در شیراز و دوباره در حرم سوم اهل بیت در ایران عزیز و شهید پرور شاهد حمله تروریستی و ناجوانمردانه به نمازگزاران، زائران و خادمان حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) بودیم که موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

این اقدام خباثت آمیز و کوردلانه دشمنان ایران اسلامی محکوم می‌گردد. ما پیرو خط عاشوراییم و شهادت افتخار ماست؛ دشمنان بدانند نتیجه اینگونه اقدامات وحشیانه و ظالمانه قطع بر یقینا به برکت خون شهدا و دین مبین اسلام موجب تقویت هرچه بیشتر اتحاد و انسجام انقلاب و مردم و نظام ما خواهد شد.

اینجانب شهادت مظلومانه زائر و نمازگزاران حرم شاهچراغ (ع) را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم عزیز ایران اسلامی و خانواده‌های معظم این شهدا و امت قهرمان استان فارس تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و ان‌شاءالله روح بلند شهدای حرم مطهر شاهچراغ (ع)، با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) همنشین خواهند بود.

سرتیپ پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار