دبیر دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد گفت: جلب توجه و ایجاد بستر مناسب جهت تولید محتوا توسط اصحاب رسانه، هنرمندان و فرهیختگان جامعه نسبت به موضوعات و مشکلات مبتلابه جامعه، هدف غایی جشنواره عدلیه و رسانه است.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 16 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حسین عباس زاده  اظهار کرد: 31 مرداد ماه آخرین مهلت ثبت و ارسال آثار به جشنواره عدلیه و رسانه است.

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره علاوه بخش رسانه که به ارزیابی مشارکت و همکاری رسانه های استان با دستگاه قضایی می پردازد در بخش اصلی آثار اصحاب رسانه و اربابان جراید به صورت انفرادی مورد داوری قرار می گیرد.

این مقام مسئول به بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه اشاره کرد و گفت : حضور همه افراد که بتوانند تولیدات هنری و رسانه ای در قالب های پادکست، کلیپ های موبایلی، کلیپ های رئال و عکس های موبایلی در موضوعات جشنواره داشته باشند در بخش ویژه آزاد است.

وی از بخش نقد جشنواره به عنوان بخش فاخر و خاص یاد کرد و ابراز داشت: این بخش بر اساس سند تحول قوه قضاییه و مأموریت ها و چالش های پیشروی قوه قضاییه تعریف شده است و همه افراد به ویژه قضات، کارمندان دادگستری، اساتید حقوق و دانشجویان و سایر صاحب نظران می توانند در این بخش شرکت نمایند.

دبیر دومین جشنواره عدلیه و رسانه اظهار داشت: بیش از 40 موضوع از 10 دستگاه، سازمان و یا نهاد مشارکت کننده در برگزاری جشنواره اخذ گردید که این موضوعات مبتلابه جامعه است و هرگونه تولید محتوا در این زمینه به ارتقاء آگاهی های عمومی و حقوقی و کاهش مشکلات مردم در این زمینه ها منجر خواهد شد.

وی تصریح کرد: جشنواره یک بهانه است تا افراد با اغتنام از فرصت ایجاد شده در موضوعات مبتلا به جامعه به رسالت اجتماعی خویش عمل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار