نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر دیر از ساخت زندان در شهرستان دیر و عدم تزریق اعتبارات عوارض آلایندگی در ۲ سال گذشته به دهیاری‌ها و شهرداری های جنوب استان انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 20 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، حسین ربی ظهر یکشنبه در نشست شورا و سرپرست شهرداری دیر با خبرنگاران، اظهار داشت: کمبود اعتبار و برخی کارشکنی‌ها باعث شده پروژه‌های شهرداری اجرا و یا تکمیل نشود و ما شرمنده مردم شویم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دیر با بیان اینکه اعتبارات عوارض آلایندگی حق شهرداری‌ها و دهیاری‌های چهار شهرستان جنوبی استان است و جای دیگری هزینه نشود، افزود: دو سال است که هیچ گونه سهمیه عوارض آلایندگی به حساب شهرداری‌های جنوب استان واریز نشده است.

وی ادامه داد: از استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلایه داریم و انتظار است در واریز اعتبارات عوارض آلایندگی که حق شهرداری‌ها و دهیاری‌های جنوب استان است، تسریع شود.

ربی به مشکلات کمبود اعتبار برای اجرای پروژه‌های شهرداری دیر اشاره کرد و یادآور شد: اگر اعتبارات عوارض آلایندگی به حساب شهرداری واریز شود، پروژه‌ها به سرانجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه شهرستان دیر کمترین میزان جرم و جنایت در استان بوشهر دارد و ساخت زندان در اینجا ظلم است، ادامه داد: به شدت با ساخت زندان در شهرستان دیر مخالف هستم؛ چرا نباید به جای احداث زندان، زیرساخت‌های بهداشت و درمان و راه‌ها و بیمارستان دیر و… تقویت شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دیر با اشاره به برگزاری مناقصه کانال خیابان مخابرات شهر دیر، گفت: ساماندهی این کانال یکی از پروژه‌های شاخص و مطالبه مردم بوده است که انتظار داریم ادارات و نهاد‌ها در این زمینه با ما همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار