رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه خبر داد؛
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه گفت: افزونه‌ای در وب سایت شهرداری در راستای پاسخگویی آنلاین به شهروندان و جلب رضایت حداکثری ارباب رجوع به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تعبیه شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 21 August 2023

عابدین محمودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: افزونه چت آنلاین به عنوان یکی از بهترین پلاگین های پشتیبانی و گفتگو آنلاین در سایت شهرداری اضافه شده که باعث تسهیل ارتباط شهروندان با کارشناسان شهرداری می‌شود.

وی افزود: از قابلیت‌های مهم و کاربردی افزونه لایو چت می‌توان به امکان دعوت از سایر کاربران برای شرکت در گفتگو نام برد به صورتی که اپراتور پشتیبانی سایت با انتخاب کاربر جدید آن را وارد بحث می‌کند و به این شکل می‌توان پشتیبانی بهتری برای همشهریان ایجاد کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: این افزونه دارای سیستم آماری فوق العاده‌ای برای ارائه گزارش پشتیبانی‌های صورت گرفته است، برخی از مزایای افزونه لایو چت شامل نصب و راه اندازی راحت و سریع افزونه چت زنده، طراحی زیبا با چندین تم اختصاصی، ارائه سیستم آماری دقیق از چت ها و افراد شرکت کننده در چت، امکان دعوت کاربر به گفتگوهای کاربر دیگر توسط اپراتور یا مدیر سایت، قابلیت نمایش مشخصات مکانی افراد شرکت کننده در چت، امکان مرتب سازی چت‌ها بر اساس کشور و زمان و دیگر خدمات است.

وی گفت: قابلیت انتخاب تم برای چت باکس، دارای سیستم پشتیبانی تیکتی، امکان اشتراک‌گذاری عکس و فایل، امکان مدیریت چت باکس با قابلیت تغییر رنگ متن و زمینه، قابلیت پشتیبان‌گیری از چت و تیکت‌های کاربران، امکان مدیریت تیکتها بر اساس دسته و برچسب، ایجاد پنل مدیریت برای کاربران مانند پروفایل کاربری از سایر مزایای این افزونه است.

محمودی ابراز کرد: وب‌سایت شهرداری کرمانشاه در راستای سیاست‌گذاری شهردار کرمانشاه وارد رویه‌ای برای تسهیل بخشی در ارتباط گرفتن شهروندان از طریق این درگاه رسمی شده که هدف آن پاسخگویی به مطالبات مردمی و پیگیری خواسته‌های همشهریان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار